Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Of topic bijdragen verwijderd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Posted 31/03/22/10:24

Zelensky gaat onze tweede kamer toespreken, te zien op Nederland 1 en misschien op 4,8E/11938V/27500/DVBS2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Posted 31/03/22/10:40

Leuk om Nederlandse ondertiteling te zien op de Sirius.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Posted 31/03/22/11:07

@astro iris

De beste oplossing is zoals op de foto te zien is van @Crazy Sat (Off topic, Moppen deel 4, geplaatst op 28/03/22/11:15)

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Posted 31/03/22/11:37

Dus de broadcast van de toespraak van Zelensky aan onze tweede kamer was worldwide FTA te zien via de Sirius.

Reken maar dat de Sovjets hebben meegekeken.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitsland en Frankrijk hebben aangegeven het Russische gas gewoon met euro's te willen betalen en zo niet dit als contractbreuk te zien en de gaskraan dan zelf dicht te draaien.

Eerder was nog aangegeven dat er gewoon betaald kon blijven worden in dollars of euro's maar vandaag werd er een discreet getekend dat er in Roebels betaald moet worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat ons allen geld kosten, maar ik ben bereid om de kachel uit te zetten en een dikke trui aan te trekken.

Wanneer Nederland nu ook nog eens werk maakt van het blokkeren van Russisch vermogen, gaat er misschien toch nog iets veranderen.

 

De kolencentrale op de Maasvlakte gaat toch niet dicht, ondanks dat minister Jetten teleur gesteld is.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland is een van die landen die redelijk probleemloos het Russisch vermogen kan blokkeren en de gas en olie invoer van daar kan stoppen en daarbij hoeft de kachel niet eens uit want we hebben hier mogelijkheden en reserves genoeg. En desnoods maar even de dikke trui uit de kast halen die daar al jaren ongebruikt ligt omdat ie veel te warm is.

Bulgarije heeft wel een probleem omdat ze volledig van het Russische gas afhankelijk zijn en weinig geld voor truien hebben.

Maar ik zie het de regering nog niet doen want die heeft al tig jaar als motto hoe meer geld hoe beter en ikke ikke ikke en de rest kan stikke.

Dat gold en geldt al die jaren in het binnenland maar even zozeer tov het buitenland. Ditmaal zullen ze zich vermoedelijk verschuilen achter het moet Europees geregeld worden en Bulgarije, enz.

Wat dat betreft is er sinds het ontstaan van Nederland weinig veranderd.

Maar wie weet dringt nu ergens wat fatsoen door.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2022 om 10:58, astro iris zei:

Vroeg of laat zal hij toch iets moeten doen want hij zaagt de poten onder de Russische economie weg. Ik verbijster me bijna iedere dag over de zinloosheid en domheid van zijn oorlog speciale militaire operatie. Ik stel deze kandidaat als de grootste leugen van deze eeuw.

 

Deze link hoort bij die van jou, het gaat echt hard.

 

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5299066/rusland-oorlog-oekraine-it-personeel-brain-drain

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu valt Ukraïne ook Rusland aan met raketten op een brandstofdepot......

ik begrijp ze wel, krijgen de russen eens een koekje van eigen deeg, maar of dit bevorderlijk zal zijn voor het vinden van een oplossing ?

dit zal het humeur van Poetin nog verder aantasten vrees ik.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...