Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, cookie monster zei:

Mocht men dit echt willen uitvoeren , da' belooft ....

Voor wat betreft Nato landen komen we dan alsnog in WO3 maar ik denk voor 80% dat ze dat niet durven.

 

Maar de intentie is er dus wel en ik denk dat we ook zo om moeten gaan met Rusland. Het is al bekend maar zo snel mogelijk stoppen met fossiele brandstoffen uit Rusland.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, theparasol zei:

Maar we hebben hier nog wel onafhankelijke (onderzoek) journalistiek en vrijheid van meningsuiting en daardoor komt het uiteindelijk allemaal wel weer goed.

Het liegen en verdraaien hier heeft zeker consequenties als het fors of te vaak over de schreef gaat.

 

De consequentie hier is dat het in de krant komt. En daarna komen er kamervragen en wordt een commissie benoemt om overleg te plegen met 3 andere commissies en die komen tot de conclusie dat er nog een commissie benoemd met worden om te coördineren en vervolgens gebeurt er niets.

En vervolgens stemmen de Nederlanders weer op dezelfde leugenachtige clubs die de uitkomst van onderzoeken zwart lakken.

Wat dat betreft is het eind-effect hetzelfde als in Polen, Hongarije, Rusland, China, etc.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, OFDM zei:

ik denk voor 80% dat ze dat niet durven

WO III , De totale vernieling van deze planeet , misselijk gewoonweg !!

Ik hoop dat dat gekletter in het oosten zo snel mogelijk stopt !!

Ik word gewoon misselijk van al da' geknal , het lost niks !!

Onschuldige slachtoffers (mens & dier) , waarom ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, minplus zei:

De consequentie hier is dat het in de krant komt. En daarna komen er kamervragen en wordt een commissie benoemt om overleg te plegen met 3 andere commissies en die komen tot de conclusie dat er nog een commissie benoemd met worden om te coördineren en vervolgens gebeurt er niets.

En vervolgens stemmen de Nederlanders weer op dezelfde leugenachtige clubs die de uitkomst van onderzoeken zwart lakken.

Wat dat betreft is het eind-effect hetzelfde als in Polen, Hongarije, Rusland, China, etc.

Ik moest een beetje lachen om deze beschrijving maar je zit er wel heel dichtbij.

 

Toen de vuurwerkramp in Enschede plaatsvond was mijn bijna eerste gedachte: Ik hoop dat diegene die er bij was nog leeft, dan hebben we kans dat de oorzaak wordt gevonden! De deceptie kon niet groter zijn. Decennia later is het nog steeds een open wond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, cookie monster zei:

WO III , De totale vernieling van deze planeet , misselijk gewoonweg !!

Ik hoop dat dat gekletter in het oosten zo snel mogelijk stopt !!

Ik word gewoon misselijk van al da' geknal , het lost niks !!

Onschuldige slachtoffers (mens & dier) , waarom ??

Het is niet vanzelfsprekend dat een WOIII zo uitpakt. De aanleiding zou het binnenvallen van een Nato land door Rusland zijn. Daarvoor zal Rusland terecht bestraft worden en als zich daar geen landen mee gaan bemoeien die er niets mee te maken hebben kan het beperkt blijven.

 

Het stoppen zal nu vooral te maken hebben met het te ver verzwakte Russische leger. P probeert uit deze oorlog eerst het hoogst haalbare binnen te slepen.

 

Ik heb het mij ook direct aggevraagd waarom? Hij gooit zoveel vooruitgang weg en zoals al heel snel bleek zijn burgers ook doelen. Ik heb een Russische link met een verklaring over de denazificering van Oekraïne waar je de rillingen over de rug lopen. Het zal wel ongeveer overeen komen met de TV toespraak van P hierover (detail de telefoontoestellen):

 

 

Jouw link van hln over het grote Russische rijk deed mij denken aan de uitleg van Beatrice de Graaf hierover in Op1 aan het begin vd oorlog.

 

We moeten zo snel mogelijk de fossiele brandstof geldstromen stoppen en het land isoleren maar helaas heeft hij nog een paar vrienden. 

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2022 om 15:30, ceesv zei:

Ik zie steeds meer parallellen met de geschiedenis van de laatste 100 jaar.

Zelfs de afkomst en familie omstandigheden worden afgeschermd, net als ruim 80 jaar geleden.

Die parallellen waren al duidelijk zichtbaar vanaf december, toen Oekraïne zo massaal werd omsingeld. En werden gevolgd door hysterische toespraken van Poetin, gevolgd door onrealistische, onuitvoerbare eisen over de terugtrekking van de navo. Men kon op de klompen aanvoelen dat die eisen expres zodanig waren dat ze onuitvoerbaar waren en Rusland een voorwendsel konden geven om een onschuldig land binnen te vallen dat totaal geen miitaire bedreiging was (vgl. de false flag en de inval in Polen).  

Het hele patroon van Poetin is bijna 1 op 1 vergelijkbaar met dat van Hitler. Met alles erop en eraan, inclusief het zeer consistent omdraaien van de waarheid om een parallelle realiteit te kunnen creëren. Daarbij wordt misbruik van de VN niet geschuwd. Journaalopnamen van hun zogenaamde "klachten" bij de VN passen in het narratief dat binnenlands wordt opgehangen.

 

En de laatste geluiden uit de Poetin-kring bevestigen hoe consequent de vorige eeuw momenteel wordt gekopieerd:

 

Enge boodschap van oud-president Medvedev: ‘Rusland wil Eurazië van Lissabon tot Vladivostok’ – Wel.nl (welingelichtekringen.nl)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2022 om 21:27, joop001 zei:

Klopt maar ook de gebruikte tactieken van gebiedsinname. 

 

Het is wel duidelijk dat Poetin goed naar de geschiedenis heeft gekeken. Net als Hitler Rijnland, Sudetenland en Oostenrijk innam doet Poetin dit nu met De Krim  Oost Oekraïne en de rest vh land.

 

God mag weten wat hij nog meer op zijn lijstje heeft staan. Al is dat waarschijnlijk wel simpel in te vullen. Niet alleen hier in Europa maar ook in Azië.

Helemaal juiste analyse, en dat wordt inmiddels door de uitspraken van Medvedev bevestigd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

we zijn er natuurlijk al aardig mee op weg betreffende klimaat en milieu

Inderdaad. De oorlog in Oekraïne - hoe absurd en smerig die ook is - heeft hopelijk tot gevolg dat we versneld van de fossiele brandstoffen af raken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poetin is een demente oude zak die speelt met reële mensenlevens alsof het tinnen soldaatjes en kanonnen zijn of een Stratego bordspel.

Het zal hem vies tegenvallen als die Eurasië plannen uit een van de geschiedenis boeken haalt.

Er zijn er meerdere geweest van die zieke mannetjes die behoorlijk gefaald hebben.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Poetin is een demente oude zak die speelt met reële mensenlevens alsof het tinnen soldaatjes en kanonnen zijn of een Stratego bordspel.

Het zal hem vies tegenvallen als die Eurasië plannen uit een van de geschiedenis boeken haalt.

Er zijn er meerdere geweest van die zieke mannetjes die behoorlijk gefaald hebben.

Hij is helaas (!) niet dement, maar zit in een NaZi-bubbel. Met een hele clique gelijkgestemden (zoals Lavrov en Medvedev). Je zou ze dement willen noemen als ze niet zo extreem gevaarlijk waren met hun denkbeelden en hun zich nog steeds verder consoliderende macht in het binnenland.

 

Poetin wordt binnenlands nog steeds beloond met meer populariteit door de consistent doorgevoerde valse voorstelling van zaken:

https://www.mirror.co.uk/news/politics/putin-set-send-130000-new-26633361

 

(Jarig Dertig Revisited)

 

En hij gaat onverdroten verder met het perfectioneren van zijn parallelle wereld:

 https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5299919/wikipedia-rusland-russische-invasie-oorlog-oekraine

 

De waarheid bestempelen als desinformatie.

Een gemeenschappelijke eigenschap van Poetin en... Trump (en de hele Republikeinse Partij).

 

(We gaan na Biden wellicht nog ergere tijden tegemoet als de Democraten via vals spel (En dan echt!) de eerstvolgende presidentsverkiezingen gaan verliezen. Dan wordt desinformatie de norm uit zowel oostelijke als westelijke richting en journalisten verklaard tot paria's.)

    

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eduard07 zei:

De waarheid bestempelen als desinformatie.

Een gemeenschappelijke eigenschap van Poetin en... Trump (en de hele Republikeinse Partij).

 

Je vergeet er een hele hoop van de potentaatjes op deze aardkloot en in Nederland.

 

Maar iets zeggen of schrijven over Poetin is natuurlijk uiting van ongeloof en het waanzinnig verklaren wat me niet toestaat. Dat moet een Psychiater maar doen. Alleszins zijn er meerdere syndromen die de mens kan hebben welke tot een dergelijke waanzin als gevolg kan hebben.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Tonskidutch zei:

p.s. een bubbel is ook zo'n mode woord waar je niks mee omschrijft behalve de mode om een bubbel te hebben

Bubbel=clique van gelijkgestemden die elkaar blijven (her)bevestigen in hun "waarheden".

"Fabeltjesfuik" = ook een modewoord maar geeft toch goed aan wat er precies bedoeld wordt.

 

Ik vrees trouwens dat Oekraine nog maar het begin is van een hele lange strijd:

 De elite liquideren en het westen permanent bezetten: Kremlin lanceert plan tegen “nazi’s” in Oekraïne | Het Belang van Limburg (hbvl.be)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Nou de beste krant van België 🤣 voor betalende klanten

Oké laten we nu aannemen dat hij in dat bubbelbad zit met Imelda Marcos, Tito, Milošević, Franco, Kaddafi, Mao, Fidel Castro, Bolsenario, Baudet, Himler, Hitler, Napoleon wat hebben die allemaal moeten ervaren?

Je kan nog zoveel koppen laten rollen van personen die je niet bevallen jijzelf komt ook aan de beurt.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...