Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

ik beschouw mezelf als een redelijk persoon, maar als ik de huidige berichtgeving volg dan ben ik RAZEND over wat er daar aan het gebeuren is. Had ik een atoombom dan zat ze nu in Poetin zijn achterwerk.

er moet NU ingegrepen worden, rusland moet volledig geïsoleerd worden : sluit alle grenzen, niemand meer erin of eruit. Geen handel meer, geen betaalverrichtingen, GEEN GAS, nada NJET. Het zal ons ook zeer doen maar we moeten het ervoor over hebben.

en al die russische leugenkanalen : smijt ze van alle satellieten. Intelsat en Astra zijn toch europees : smijt ze eraf, zet een oekraïense vlag in de plaats. Alle lopende contracten met russische bedrijven zijn vanaf nu ongeldig wat mij betreft, en dat hebben ze aan zichzelf te danken.

voor mijn part mag NATO trouwens tussenkomen want nu aan de zijlijn blijven staan is gewoon uitstel van executie.

Vraag het maar aan de Zweden en de Finnen die nu al bedreigd worden omdat ze willen toetreden tot de NATO. Wat denkt dat ventje wel ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

er gebeurd niets in het luchtruim ;)

Eentje heeft de notam niet gelezen...

 

afbeelding.png

 

RA-89065 Rossiya - Russian Airlines Sukhoi Superjet 100

 

 

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal geen reguliere lijnvlucht zijn van die maatschappij.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet gewoon weer een kolonel von Stauffenberg opstaan, en nu maar hopen dat de aanslag lukt.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat een Nederlands Politicus van de tweede kamer die Poetin "begrijpt" spreekt boekdelen over zijn strategie.

Wat een misselijkmakend individu.

@D-box ik zou geen aanslagen plannen, dat doet afbreuk aan de zaak Aleksej Navalny en zijn de door hem opgerichte oppositie.

aangepast door Tonskidutch
  • Like 2

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook in Rusland zijn er protesten van de bevolking tegen de ingeslagen koers door de president.

 

Tot op heden wordt iedereen gearresteerd die meedoet tegen de protesten.

De geschiedenis leert, dat massaal verzet van de eigen bevolking van Rusland deze agressie naar een buurland kan stoppen.

Laten we hopen dat de Russische bevolking dit kan stoppen.

 

En bedenk ook dat deze militaire actie een reactie van Poetin is op een gebeurtenis uit 2014.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2272656-eu-gooide-olie-op-het-vuur-tijdens-de-revolutie-in-kiev

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kijkt wat een hoop verdraaide informatie de zender Russia Today (RT) op positie 91 van de CD-zenderlijst geeft, word je kotsmisselijk.
Het wordt tijd dat Europa een tv-zender in de lucht brengt die de echte informatie aan de Russen brengt. Het zou dan wel via een satelliet moeten gaan zodat de Russen de schotel niet hoeven te verdraaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt vooral tijd dat CDS, TVVlaanderen en anderen die zender uit hun zenderlijsten gooien.  Fanaten van het kanaal kunnen nog altijd zelf hun tuner instellen.

 

Maar goed, als je al ziet hoe Telenet reageert op zulk een verzoeken om de zender uit hun aanbod te verwijderen: (alsof het hebben van een Europese uitzendlicentie Telenet verplicht de zender door te geven ....)

 

25-02-2022 15:50
 

Hi iedereen!

 

We hebben jullie bezorgdheid met onze collega's gedeeld. Russia Today heeft een Europese uitzendlicentie. Het is niet aan Telenet om uitspraken te doen over de inhoud. Als de situatie mbt de uitzendlicentie zou veranderen door tussenkomst van de regulator (VRM) zal Telenet daar uiteraard naar handelen.

 

Groetjes!

 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit soort momenten mis ik de toespraken, de tweets en het handelen van Trump.

(En nee, Trump zou nu vast niet aan de zijde van Poetin staan)  

 

Van Biden hoor ik al een jaar lang weinig tot niets bijzonders.  Een beetje een dooie mus. Hij straalt weinig uit.   

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de vraag gesteld aan de klantendienst van TVVlaanderen, maar helaas zien ze daar het verschil niet tussen FTA-zenders en zenders die in hun eigen zenderlijst voorkomen.  Er wordt daar beweerd dat TVVlaanderen geen invloed heeft op FTA-zenders die in hun zenderlijst zitten, ....... omdat iedereen FTA-zenders kan ontvangen.   En als dan wordt gezegd dat zij toch die zenderlijst samenstellen, krijg ik de melding dat het gesprek wordt stopgezet en alles wordt doorgegeven aan de verantwoordelijke dienst. 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet die zender niet boycotten, ze zijn hartstikke fout, maar je moet hun gedachtegang kunnen waarnemen, alleen dan kan je ze aanvallen.

En je moet het altijd van twee kanten zien zodat je sterk staat; kijk bv ook naar de 4,8E naar de Ukrainiers op 12284V 27500 DVBS, hoe meer je van de vijand weet (de voormalige USSR dus) hoemeer je je strategie kan aanpassen..

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De bewoners van Ukrain zijn in ieder geval strijdbaar, ze verdedigen hun land met, indien onvermijdbaar, hun leven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...