Ga naar inhoud

Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 uren geleden, Michel zei:

maar ik gebruik wel mijn verstand 

Precies wat veel stemmers op FvD en de PVV ook beweren.

De rest van het kiezersvolk zou "extreem links zijn en gehersenspoeld door de NPO".  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• 8 maanden later...

Geplaatst:

Wel, Europa is nu schijnbaar in de steek gelaten door de USA, maar ik geloof niet alles wat ik zie op TV.

Wie herinnert zich niet de uitspraak van de Amerikaanse president:"we will not send American boys to Viet Nam" 

(Volgens mij was het LBJ)

Dus ik geloof niet alles dat wordt uitgezonden.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:

Nu is Kunstmatige intelligentie iets wat steeds meer een rol gaat spelen, maar als ik Steve Bannon op de CPAC meeting hoor en zie, met z'n Hitlergroet en fight fight fight tirade, dan is die toch ergens tussen Ierland en Amerika de weg kwijt geraakt. Net als Elon Musk die eigenlijk in Zuid Afrika had moeten blijven bij z'n apartheid makkers.

• Like 2

Andy, Italo remix

Les Rita Mitsouko

Geplaatst:
8 uren geleden, D-box zei:

Wel, Europa is nu schijnbaar in de steek gelaten door de USA, maar ik geloof niet alles wat ik zie op TV.

Wie herinnert zich niet de uitspraak van de Amerikaanse president:"we will not send American boys to Viet Nam" 

(Volgens mij was het LBJ)

Dus ik geloof niet alles dat wordt uitgezonden.

Ik zou graag willen dat het niet waar is. Trump ziet deals sluiten met Putin meer zitten dan Oekraïne redden. Een heleboel media zien de ommezwaai luid en duidelijk.

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)
13 minuten geleden, OFDM zei:

Ik zou graag willen dat het niet waar is. Trump ziet deals sluiten met Putin meer zitten dan Oekraïne redden. Een heleboel media zien de ommezwaai luid en duidelijk.

Erger: Trump denkt bepaalde "vriendschappen"  te kunnen kopen en te kunnen "betalen" met een andermans land en volk buiten dat land en volk om.

(We zien met Gaza hetzelfde gebeuren.)

aangepast door Eduard07

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Denk dat Trump precies bereikt wat hij wil nl. dat Europa flink gaat meebetalen aan de oorlog in de Oekraïne.

Of dit een voor opgezet plan is geweest om het op deze manier te spelen zullen we pas over xx jaar weten (als het ooit bekend wordt) maar ik zal er niet vreemd van op kijken.

Probleem is alleen dat we hier in Europa altijd "vies" tegen de wapenindustrie hebben aangekeken en zelfs fondsen die daar in geïnvesteerd hadden uit de beleggingsportefeuille hebben verwijdert met als gevolg dat we nu vrijwel geheel op het buitenland zijn aangewezen.

Niet dat er geen wapenindustrie meer is in Nederland want wij bouwen hier best veel geavanceerde technologie wat in de wapenindustrie wordt gebruikt en ook heeft de meerderheid van de grote wapen leveranciers hier een vestiging in Nederland (maar dat is hoofdzakelijk om belasting technische redenen)

Maar we bouwen vrijwel geen complete systemen maar alleen onderdelen voor deze systemen en munitie wordt hier sinds 2003 ook niet meer geproduceerd. (er zijn wel plannen om een munitiefabriek in Nederland te gaan starten met een productie van 500 miljoen patronen (klein kaliber tot 40mm granaten)

Feit is wel dat van elke 100 euro die er in de wapenindustrie wordt uitgegeven er op dit moment al zo'n 50 euro via Nederland loopt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst: (aangepast)
15 minuten geleden, gerrit B zei:

Denk dat Trump precies bereikt wat hij wil nl. dat Europa flink gaat meebetalen aan de oorlog in de Oekraïne.

En om dat te bereiken, ga je een heel land en volk bij voorbaat uitleveren aan een misdadig regime?

Ik zie daar de logica niet van.

Wel van Trumps gewenste vriendschappen met totalitaire leiders.

Kim Yong Un, Netanyahu, Poetin, Orban, Bin Salman, Milei, noem ze maar op.

aangepast door Eduard07

Geplaatst:

FN Fal ligt hier net over de grens bij Herstal en die produceren nog steeds.

Zelf nog een Fal in diensttijd mogen dragen. Zwaar.

Maar die gigantische wapens zijn niet meer zo gevraagd lijkt me. 

Zelfgemaakte drones ( licht in gewicht) of High Tech drones met kunstmatige intelligentie, blijken veel effectiever en blijken minder snel op het radarscherm te komen.

Dat hebben de Oekraïners zelf ook getoond erg snel te kunnen produceren. Hebben we kunnen zien de laatste 3 jaar.

Andy, Italo remix

Les Rita Mitsouko

Geplaatst:
28 minuten geleden, gerrit B zei:

Volgens een bericht op MSNBC is de totale hulp aan de Oekraïne. door Europa  $138 B  door USA $120 B. (B is biljoen = miljard)

Dat is dus heel wat anders als de claim van DJ Trump dat de USA $350 B had gegeven en Europa te weinig deed.

Geplaatst:
10 minuten geleden, Eduard07 zei:

En om dat te bereiken, ga je een heel land en volk bij voorbaat uitleveren aan een misdadig regime?

Ik zie daar de logica niet van.

Het is zo langzamerhand wel bekend wat de strategie van Trump is nl. hoog inzetten en dan eindigen op wat hij voor ogen heeft.

Dus nu ook weer hoog van de toren blazen en uiteindelijk akkoord gaan met een voor hem acceptabel voorstel maar waar dan wel iedereen tandenknarsend mee akkoord moet gaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Ik weet niet wat jij strategie noemt, maar het is over het algemeen bad practice om je kaarten te laten zien tijdens een pokerspel en dat is precies wat Trump doet.

De enige die uit al die vreselijk domme acties van Trump voordeel haalt is Putler.

• Like 1
  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Pionewbie zei:

Dat is dus heel wat anders als de claim van DJ Trump dat de USA $350 B had gegeven en Europa te weinig deed.

Trump weet precies hoe het werkt in de media.

Je roept wat en het wordt door de media wel verspreid met als gevolg dat zijn aanhangers (op dit moment het merendeel van de Amerikaanse bevolking) dit overnemen en de werkelijke getallen er helemaal niet toe doen bevestig dat nog een keer via je eigen media kanalen en het zaadje is geplant.

Zijn aanhangers nemen zijn woorden zonder onderzoek over en er heerst nu de stemming dat Amerika heel veel geld heeft gegeven en dat Europa niets doet.

Geplaatst:
43 minuten geleden, gerrit B zei:

dat Europa flink gaat meebetalen aan de oorlog in de Oekraïne.

Europa heeft 60% betaald van alle hulp die Oekraïne heeft ontvangen. De VS hebben een deel van de overige 40% betaald. Met die feiten corrigeerde Macron Trump live op TV.

• Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen