Kareltjevdh Geplaatst: 19 februari 2022 Geplaatst: 19 februari 2022 Beste allemaal, Een goede kennis van me heeft een hotel met op iedere kamer een enigma2 satelliet ontvanger. Hij wil graag een soort "info" kanaal toevoegen aan de kanalen lijst met op dat kanaal allemaal nieuwswaardig heden uit de regio. Ik zat zelf te denken om een simpele streamserver op te zetten en deze als "iptv" kanaal toe te voegen aan de kanalen lijst. Weet iemand waar ik hier informatie over kan vinden over het opzetten van een dergelijke server?? Ik had het zelf al geprobeerd met een hls server maar daar krijg ik op enigma op geen enkele manier beeld en /of geluid uit. ( wel via vlc player op een laptop maar dat is niet wat we willen) Iemand enig idee? groet Karel
Transpondertje Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 🤔 VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
theboyk Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 In welk formaat zend je het "info" kanaal uit? probeer MPEGTS ipv HLS (uitleg kan je Googlen als je het verschil niet weet)
peterbelt69 Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 Kan ook met nginx-rtmp is genoeg over te vinden .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen