JoopO Geplaatst: 21 februari 2022 Geplaatst: 21 februari 2022 Mijn ontvanger is plotseling begonnen met het lukraak tonen van de foutmelding "Stop opname" in een groot zwart veld. Als er een opname loopt, maar ook als dat niet het geval is. Ik kan dus geen enkele opname meer maken, want die wordt meteen gestopt. En als ik gewoon direct zit te kijken komt steeds die melding op het scherm. Daar is de lol snel van af. Ik heb alles al terug gezet naar de fabrieksinstellingen en alle installaties opnieuw uitgevoerd maar zonder resultaat. Iemand een idee hoe verder? Mischien de firmware opnieuw erop zetten? Maar die moet je dan wel hebben.... Helaas. Ik wacht in spanning de oplossing af.
John van Dreumel Geplaatst: 23 februari 2022 Geplaatst: 23 februari 2022 Ik ken de ontvanger niet, maar misschien dat er een timer actief is waar jij niets van weet. Of heb jij die box ‚open‘ staan met het internet? Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
JoopO Geplaatst: 6 april 2022 Auteur Geplaatst: 6 april 2022 Op 24-2-2022 om 02:13, theboyk zei: Harde schijf vol of corrupt? Bedankt voor je bericht. Het heeft de oplossing aangedragen. Ik heb de harde schijf eruit gehaald en het probleem is over. Bij analyse op de computer bleken er een aantal files op te staan die restanten waren van timeshifts en die er niet af te kringen waren. De schijf geformatteerd en klaar. Dank voor alle hulp. Case closed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen