Orgeldandri Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 Ik gebruik al lang de TV Vlaanderen app op mijn LG-TV. Het is een back-up wanneer satelliet uitvalt (hevige regen en onweer). Ik gebruik de app ook zeer regelmatig voor terug-kijk-TV. Ik ondervind daarmee nu al een paar dagen problemen. Een programma wordt door mij opgevraagd. De app probeert het programma op te starten, maar na heel lang wachten komt er een boodschap. (Iets in de zin dat de weergave van het programma wordt voorbereid). En het programma wordt NIET opgestart. Programma's die nog live lopen, kunnen wél vanaf het begin worden opgestart. Ook de films en series uit het +aanbod starten zonder problemen op. Op mijn smartphone werkt het allemaal wel. Probeerde al de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar zonder resultaat. Nog iemand die dat probleem heeft op een LG-televisie? Of iemand die het voor mij eens wilt uittesten? Hartelijk bedankt bij voorbaat.
oble Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 Waarom niet eens chatten met TV Vlaanderen ...ze zijn zeer behulpzaam en vrij snel?
Orgeldandri Geplaatst: 23 april 2022 Auteur Geplaatst: 23 april 2022 Een aantal keren voor gebeld. Ze konden er niks aan doen. Zou aan de app op de LG hebben gelegen. Een paar weken terug was het plots weer ok. Niemand weet hoe dat komt. Niemand heeft me verwittigd dat er aan gesleuteld zou zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen