Tonskidutch Geplaatst: 23 februari 2022 Geplaatst: 23 februari 2022 Weet iemand de snelheid van het onboard WLAN? Ik wil wake on WLAN instellen als dat zinvol snel genoeg is! bedankt The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator ceesv Geplaatst: 23 februari 2022 Moderator Geplaatst: 23 februari 2022 Dit zegt de WiKi Wlan: IEEE 802.11 b/g/n/ac 2,4 / 5 GHz integriert Wake on Wireless LAN (WoWL) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 24 februari 2022 Auteur Geplaatst: 24 februari 2022 Bedankt voor je reactie @ceesv Ik heb ook de tabel met alle recente modellen eens bekeken maar ook daar wordt niet aangegeven hoeveel Mbit de WLAN heeft. https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Vu%2B_STB_Vergleichstabelle Daar staat dus niet de speed. Nu heb ik als proef die WLAN toch eens ingeschakeld en op de router de throughput bekeken en dat is een povere 300Mbit/sec. Dan laat ik het maar op LAN en zonder WOL. The Crying Cowboys Aaron Rux
bellejt Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 die snelheid hangt ook af wat je router kan en hoe ver de box ervan staat. ook of hij connect met 2.4 of 5G. Mogelijke snelheden staan dus wel degelijk in de specs https://nl.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2022 Auteur Geplaatst: 26 februari 2022 Ik kijk nog naar een eigen router want die van Ziggo (een witte Arris) is heel beperkt instelbaar. bedankt, The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen