mati Geplaatst: 26 februari 2022 Geplaatst: 26 februari 2022 Mogelijke tip ? Abonnement eerst overzetten naar voice + data en dan porteren. En als het nummer echt belangrijk is dan voice op de kaart houden. Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
Big fellow Geplaatst: 2 maart 2022 Geplaatst: 2 maart 2022 Op 26-2-2022 om 21:48, Mimisiku zei: WhatsApp is data…. Dat gebruik ik al jaren zo… Maar welk telefoon nummer hangt eraan? Is dat een normaal 06 nummer? Zo ja, dan kan je proberen die te porteren naar Vodafone oid “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Mimisiku Geplaatst: 2 maart 2022 Auteur Geplaatst: 2 maart 2022 (aangepast) Nee, is verplicht een 0970- nummer…… Maar de kogel is door de kerk… Vandaag via ex XS4ALL vernomen dat alle beloftes van de KPN jegens XS4ALL met voeten worden getreden (hoe verwonderlijk).. Voor mij geen enkele reden meer om bij KPN te blijven.. IP adres is weg, mailserver binnenkort weg, F-Secure weg, spamfilter weg, green-list weg etc. etc. Nu gaan zoeken welke het beste voor ons is… Moet nu toch alles vernieuwen.. 2 maart 2022 aangepast door Mimisiku Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 met een NIEUW fris IPadres kun je ook heel wat minder spam en phishing verwachten bij de andere provider. johan cruijff zei destijds nog elk nadeel hep zen voordeel. La Solitudine Laura Pausini
iemand Geplaatst: 7 maart 2022 Geplaatst: 7 maart 2022 Hoezo vast ip.. met een fritzbox icm myfritz.net vind je thuis toch ook? Er zijn ook andere dyndns alternatieven. gr. Erik
Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2022 Moderator Geplaatst: 7 maart 2022 Met een dubbel NAT? Mij is dat nog niet gelukt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
iemand Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Waarom dubbel ? Lees ik hier niets over toch ? gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen