katwezel Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Geplaatst: 3 maart 2022 Oef , eindelijk na bijna een week is Chacon Home back on-line , thx aan alle bijdragers van dit topic , elkaar informatief ondersteunen is toch mooi en ook de sterkte van dit forum M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
KatrienDeClercq Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Hier ook sedert dezelfde datum dat probleem. Onmogelijk in te loggen..
Moderator ceesv Geplaatst: 3 maart 2022 Moderator Geplaatst: 3 maart 2022 Dit is de mededeling op de website van Chacon. Wij ondervinden momenteel storingen in de internetdiensten van de Chacon Home applicatie. Neem a.u.b. geen contact met ons op als u dit probleem ondervindt, wij zijn ons hiervan bewust en werken eraan om deze diensten zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen. Ik heb de indruk, gezien de tijd dat alles plat ligt, dat het probleem misschien te maken heeft met hackers? Chacon hult zich verder in zwijgen......... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
katwezel Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Geplaatst: 3 maart 2022 40 minuten geleden, ceesv zei: Dit is de mededeling op de website van Chacon. Wij ondervinden momenteel storingen in de internetdiensten van de Chacon Home applicatie. Neem a.u.b. geen contact met ons op als u dit probleem ondervindt, wij zijn ons hiervan bewust en werken eraan om deze diensten zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen. Ik heb de indruk, gezien de tijd dat alles plat ligt, dat het probleem misschien te maken heeft met hackers? Chacon hult zich verder in zwijgen......... Heb het vermoeden dat ze de gebruikers stapsgewijs terug activeren , bij mij werkt alles terug als voorheen M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Jensm Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 14 minuten geleden, katwezel zei: Heb het vermoeden dat ze de gebruikers stapsgewijs terug activeren , bij mij werkt alles terug als voorheen Hier werk het weer sinds vanmorgen 7u45 om 6u30 ging het nog niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen