Ga naar inhoud


Netflix app stottert


Tonskidutch
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Trouwens, als je ook een abonnementje van je mobieltje neemt krijg je het Plus-pakket gratis.

En de kortingen vliegen je om de oren.

  • Haha 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@D-box, joh die heb ik al bekeken voor ik verhuisde. (beter vooraf bekijken dan het lid op je neus krijgen).

 

en de werkelijke up down is nog minder op dsl = 3,6MB up <> 19,5MB down volgens een van mijn buren die via de koper kijkt.

 

Screenshot_7.jpg.2957aa2db8ecd8b22113bf38158db898.jpg

 

destijds heb ik de zoveelste telefonische colportage van KPN ook gezegd:  als jullie net zo snel worden als Ziggo kom ik bij KPN terug

ik behelp me wel met de browser versie voor netflix (kijk overigens niet zoveel per week)

It Hurst Me Too

Karen Dalton

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, snap ik man, bij mij is de centrale gewoon om de hoek, hoe verder je van de centrale afwoont, hoe trager de snelheid.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...