alain28 Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 Hallo iedereen , tis weer een tijdje geleden dat ik nog op forum een vraagje heb gedaan ’ nu daar ik ” de bomen in het bos ” niet meer zie smijt ik het in de groep . Ik zoek een sat ontvanger , waar men ook gebruik kan maken van apps zoals , vrtnu, of tv Vlaanderen, vtm play enz,.... Nu moet ik altijd ofwel de sattelite ontvanger aanzetten voor sat kanalen te kijken en wil in Belgische zenders kijken , dan moet ik via het bakje van scarlet kijken ’ dus dacht ik alles in 1 bakje en een afstandsbediening met een abonnement op tv Vlaanderen internet tv , deze heb ik ook voor online te kijken maar als ik zoek op net vind ik bitter weinig info over zo toestel als het al bestaat ?.. ideeën.......
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 Er zijn moderne TV's waar een satelliet tuner inzit en geschikt zijn voor de CI+ Cam van TVVlaanderen en waar Android apps op draaien indien je de internet aansluiting gebruikt. Dus I Am Gone Love You JESTOFUNK
Mimisiku Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 En een hybride ontvanger met Androïde werkt maar zo zo.. Traag, en geen muis of keyboard. Er zijn er inmiddels wel een paar maar met weinig lovende woorden.... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
alain28 Geplaatst: 1 maart 2022 Auteur Geplaatst: 1 maart 2022 Ja , nu heb wel een smart tvmaar das één van de eerste modellen ( veel smart ) maar weinig mogelijkheid ( IN FEITE NIETS ) maar ze speelt nog goed , zou beetje dom zijn om ze buiten te smijten ( als ze stuk is kan ineens goeie kopen maar nu...) Nu kijk ik de vrije satelliet met een technisat iso s2 , voor Vlaamse zenders via scarlet bakje en tv Vlaanderen internet tv via vde tablet of android stick ( die ik gebruik op een 2de tv ) daarom dacht ik om een sat ontvanger waar ook zo app mee kan werken , probleem is ook om volledig tv Vlaanderen via de sat . Dus welke ontvangers kun dat?..
Mimisiku Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 Maxytech, Dinobot, DM-One, DM-Two, Een paar Zgemma's geloof ik ook nog . Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
mjvans Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Er zijn moderne TV's waar een satelliet tuner inzit en geschikt zijn voor de CI+ Cam van TVVlaanderen en waar Android apps op draaien indien je de internet aansluiting gebruikt. Dus Precies dat heb ik sinds kort. Een nieuwe Philips tv met ingebouwde sat tuner en Android. Alle apps plus sat op één apparaat, met één afstandsbediening. Bluetooth Keyboard en game controller werken ook. De snelheid is uitstekend. Werkt zelfs met de steam link app om games van de pc op het grote scherm te spelen. De beste oplossing om van die losse kastjes af te komen.
Satterdam Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 Volgens mij heeft Amiko ontvangers waar ook android op zit
alain28 Geplaatst: 2 maart 2022 Auteur Geplaatst: 2 maart 2022 (aangepast) Ja , nu heb wel een smart tvmaar das één van de eerste modellen ( veel smart ) maar weinig mogelijkheid ( IN FEITE NIETS ) maar ze speelt nog goed , zou beetje dom zijn om ze buiten te smijten ( als ze stuk is kan ineens goeie kopen maar nu...) Nu kijk ik de vrije satelliet met een technisat iso s2 , voor Vlaamse zenders via scarlet bakje en tv Vlaanderen internet tv via vde tablet of android stick ( die ik gebruik op een 2de tv ) daarom dacht ik om een sat ontvanger waar ook zo app mee kan werken , probleem is ook om volledig tv Vlaanderen via de sat . Dus welke ontvangers kun dat?.. 2 maart 2022 aangepast door alain28 Verkeerd plaats
Moderator ceesv Geplaatst: 2 maart 2022 Moderator Geplaatst: 2 maart 2022 Hat antwoord heb je al gekregen, de merken staan in dit onderwerp genoemd. Bedenk verder dat een satelliet ontvanger hier niet voor is ontwikkeld en dat je in het dagelijks gebruik teleur gesteld zult zijn over de prestaties en het ontbreken van bedienings comfort. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 2 maart 2022 Geplaatst: 2 maart 2022 (aangepast) Eigenlijk is een satelliet ontvanger met android helemaal geen goed idee! Allereerst de ene android is niet de andere android, laat me dat even uitleggen. Het is wel mogelijk om android als OS op veel apparatuur te draaien (het is gewoon een laag bovenop linux) maar vaak heb je dan geen ondersteuning van de fabrikant, geen google playstore, geen DRM support en daardoor werken veel populaire apps niet goed of zelfs helemaal niet. Je bent veel beter af met een losse chromecast of firestick of nvidia shield, je kunt ook android op je TV hebben inderdaad maar zelfs daar vervalt soms al de support binnen 2-3 jaar. En het gaat er juist om dat die support vanuit de fabrikant zo lang mogelijk behouden blijft. App makers vernieuwen continue en je wilt mee kunnen qua hardware en software. 2 maart 2022 aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
alain28 Geplaatst: 4 maart 2022 Auteur Geplaatst: 4 maart 2022 Ja weet wel dat het niet ideaal is , maar zou zoveel mogelijk op één "bakje” willen hebben , heb in me living al een hoop bakjes zou dat voor boven willen sparen . Heb al een paar toestellen gelezen die hier al voorgesteld zijn , ziet er goed uit ben nu beetje de review aan zoeken ’ hoe meer info hoe beter
Moderator ceesv Geplaatst: 4 maart 2022 Moderator Geplaatst: 4 maart 2022 Ik ben bang dat je teleur gesteld zult worden door de prestaties. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zeeteefje Geplaatst: 4 maart 2022 Geplaatst: 4 maart 2022 Mijn LG smart TV stamt uit 2016. Alle apps draaien nog steeds en je kunt bij gebruik in het buitenland gewoon kiezen voor de Nederlandse LG store zonder rare fratsen als een Google account aanmaken via VPN met NL IP adres en daar een betaalmiddel aanhangen om in de Nederlandse store te komen, of nog moeilijkere fratsen bij Samsung. Ook de Viaplay app is per 1 maart gewoon verschenen in mijn LG store. Toch al bijna 6 jaar support.
alain28 Geplaatst: 12 maart 2022 Auteur Geplaatst: 12 maart 2022 Zo eerste getest , de Qsmarter nero2 , leuk klein bakje en moet zeggen een mooi beeld, alleen redelijk omslachtig om te gebruiken, maar tegen hij opgestart is ..... dan zoek hij eerst een iptv connectie en als niet lukt moeten alle touren doen om sat te bekijken dus echt niet handig, een app store heeft het niet dus , de reden van gebruik valt in water ’ ja zal toch terug naar 2 bakjes moeten gaan zoals jullie hebben voorgesteld, de combinatie is niet te vinden ..........
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 Men had er al lang geleden een eigen subforum voor aangemaakt als zo iets zou bestaan. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen