lEmpereur Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Bonjour Satelieters en andere tv-kijkers. Enige jaren geleden hebben we het nuttige met het aangename weten te combineren en zijn ongeveer 900 kilometer ten zuiden van Nederland gaan wonen. Omdat we toch af en toe heimwee hadden besloten we 18 jaar geleden een Canaldigitaal abonnement te nemen om zo toch wat Nederlandse gevoelens in huis te houden. Aangezien er hier twee formule 1 liefhebbers wonen hebben we het abonnement 5 jaar geleden geüpgraded naar het dure abonnement van €37,00. Anderhalf jaar geleden viel één van de ontvangers uit en besloten we de tweede kaart op te zeggen. Op 31 augustus 2020 heb ik telefonisch contact gehad met een dame en zij dacht dat ik alles wilde opzeggen. Nadat ze, uiteindelijk, leek te begrijpen dat ik alleen van de tweede kaart af wilde bood ze mij een korting gedurende een jaar aan en de tweede kaart werd verwijderd. Nu ons probleem. Canaldigitaal heeft geen rechten verworven om de F1 uit te zenden en nu wil ik mijn abonnement weer downgraden naar een goedkoper. Gisteravond gebeld en nu bleek dat ik met het opzeggen van de tweede kaart een nieuw contract zou hebben gekregen welke op 31 augustus dit jaar afloopt. Ik vertelde de vrouw dat ik het een beetje een vreemde zaak vindt. Ik heb een contract met hen afgesloten voor een pakket waar de Formule 1 in zit en nu ze dat niet meer kunnen aanbieden kunnen ze niet voldoen aan het gene wat ze zouden aanbieden. Dus het contract moet volgens mij worden ontbonden. Er kwam een heel warrig verhaal dat ze het wel willen uitzenden maar ViaPlay het niet aan Canaldigitaal wil verkopen. Ja, maar dat is dus niet mijn probleem. Verder is het heel raar dat als ik bv een contract van €15 afsluit met een looptijd van twee jaar en ik wil na 3 maanden het veranderen naar een abonnement van €37 dit wel mogelijk is maar andersom niet. Kortom, zijn er meer mensen die zich herkennen in dit probleem en wat kunnen jullie me adviseren. Alvast bedankt aan hen die de moeite willen nemen om te antwoorden en groeten vanaf een mooi plekje in de Dordogne.
Mojo Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 5 uren geleden, lEmpereur zei: Nu ons probleem. Canaldigitaal heeft geen rechten verworven om de F1 uit te zenden en nu wil ik mijn abonnement weer downgraden naar een goedkoper. Ja en dat is ook precies wat het is. CD is een provider en geen zender. 6 uren geleden, lEmpereur zei: Ik vertelde de vrouw dat ik het een beetje een vreemde zaak vindt. Ik heb een contract met hen afgesloten voor een pakket waar de Formule 1 Nee, je hebt een overeenkomst voor de ontvangst van een aantal zenders. Wat die uitzenden zal CD worst zijn You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 maart 2022 Moderator Geplaatst: 3 maart 2022 De Formule 1 organisatie heeft besloten dat ze nog meer geld konden vragen voor de uitzend rechten. Ziggo Sport heeft 9 jaar lang de F1 uitgezonden, maar moet nu vaststellen dat de verveelvoudiging van de doorgifte vergoeding niet meer op te brengen is. Viaplay biedt zelf abonnementen aan zodat je via internet naar de f1 uitzendingen kunt kijken. Daar Canaldigitaal slechts zenders doorgeeft, maar geen invloed heeft op de inhoud kan je daar geen beroep doen op ontbinding van je contract. "The Voice" is ook van het scherm gehaald door RTL 4, maar Canaldigitaal geeft nog steeds RTL 4 door, een vergelijkbaar geval. Ziggo Sport zal een paar wedstrijden doorgeven, Zandvoort is via Canaldigitaal in ieder geval te bekijken. Indien je een contract aangaat voor 1 jaar, betekent dat indien de provider zich volgens de algemene voorwaarden handelt, je ook voor 1 jaar eraan vast zit. Canaldigitaal geeft nog steeds Ziggo sport door en voldoet daarmee aan haar gedeelte van de overeenkomst. Van jou wordt hetzelfde verwacht. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Dat is dé truc van M7.. zodra je een upgrade doet gaat er een jaar verlenging in. Ook als je een extra pakket neemt. Je zit er meteen een jaar aan vast… CDS wenst niet een idioot hoog bedrag aan NENT te betalen (€13,99). Dit zou betekenen dat je maandelijkse abo meteen €13,99 duurder wordt voor 1 kanaal. Dat gaan de klanten nooit goedvinden (denk aan de €3 voetbal tax)… CDS heeft al een probleem met het tanend aantal klanten, die keren iedere dubbeltje twee keer om. Discovery Networks is daarom ook verdwenen.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 3 maart 2022 Moderator Geplaatst: 3 maart 2022 Kortom, de sport wil geld zien, uitzend rechten worden door de betreffende sport federatie per zender en per sport verkocht. Voor € 65 per jaar kan je bij F1 TV Pro via internet legaal naar de F1 kijken. Viaplay kost € 13,99 per maand! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Met die prijzen prijs ik met gelukkig met de ORF kaart.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 3 maart 2022 Moderator Geplaatst: 3 maart 2022 Tja, dan maar geen F1 meer kijken. De melkkoe begint op te drogen, alles wordt duurder en langzaam onbetaalbaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Met een illegaal abootje heb je alles, en veel goedkoper. Ook IPTV zit erbij en veel goedkoper. Maar dit mag natuurlijk niet. Stom dat ze het steeds duurder maken en minder zenders aanbieden. En hoe kunnen nederlanders in het buitenland via de nieuwe viaplay kijken? ik hoor dat daar ook een geoblock op zit. System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 3 maart 2022 Moderator Geplaatst: 3 maart 2022 Nederlanders kunnen in Frankrijk via Canal+ voor € 300/jaar de races volgen. Met Astra 1 ontvangst is het volgende mogeliijk: RTL Duitsland zendt 4 Formule 1 races in FreeTV uit. Dit zijn de wedstrijden (onder voorbehoud): 24. April: Grote Prijs Emilia Romagna uit Imola. 3 Juli: Engeland, Silverstone 4 September: Nederland, Zandvoort 13 November: Brasilie Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 1 uur terug, Mimisiku zei: Dat is dé truc van M7.. zodra je een upgrade doet gaat er een jaar verlenging in. Ook als je een extra pakket neemt. Je zit er meteen een jaar aan vast… Precies maar ze zijn wel verplicht om je dit te melden. Als ze dat niet vermeld hebben kun je dit mogelijk aanvoeren als een reden om het abonnement te beëindigen. Ook een prijsverhoging kan een reden zijn om het contact te mogen open breken. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
zeeteefje Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 Op 3-3-2022 om 20:13, ceesv zei: Nederlanders kunnen in Frankrijk via Canal+ voor € 300/jaar de races volgen. Nederlanders in Frankrijk kunnen natuurlijk ook gewoon een F1TV pro abonnement afsluiten voor €65,-/jaar. Of flink minder met een kortingscode. Viaplay lijkt me ook geen groot probleem voor Nederlanders in Frankrijk of elders in de EU. Zo lang je in het bezit bent van een Nederlandse bankrekening en toegang hebt tot een Nederlandse appstore zodat je de app kunt installeren, kun je ook een abonnement afsluiten en die in de hele EU gebruiken. Formeel niet toegestaan, maar dat geldt voor alle officiële IPTV aanbieders zoals NLziet en CanalDigitaal. En die apps werken ook gewoon in de hele EU.
el renegade Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 De app is bijv. in Spanje nergens te vinden, alleen op een iphone die ingesteld is op de Nederlandse appstore, daarna is eventueel airplay te gebruiken. Verder nergens op te vinden/installeren. Er is een viaplay die zweedse text heeft, deze geeft als je je nederlandse abbo gegevens invoert een foutmelding. Flink dichtgetimmert dus.
zeeteefje Geplaatst: 7 maart 2022 Geplaatst: 7 maart 2022 Ja, zoals gezegd: je moet toegang hebben tot de Nederlandse appstore van je apparaat. Maar ook dat is over het algemeen niet heel moeilijk te realiseren.
el renegade Geplaatst: 7 maart 2022 Geplaatst: 7 maart 2022 1 uur terug, zeeteefje zei: Ja, zoals gezegd: je moet toegang hebben tot de Nederlandse appstore van je apparaat. Maar ook dat is over het algemeen niet heel moeilijk te realiseren. Alleen op een iphone, op een tv of android apparaat dus niet.
zeeteefje Geplaatst: 7 maart 2022 Geplaatst: 7 maart 2022 1 uur terug, el renegade zei: Alleen op een iphone, op een tv of android apparaat dus niet. Natuurlijk wel. Maak een gebruiker aan op je android apparaat, installeer een VPN, gebruik een Nederlands IP nummer, voeg een betaalmiddel toe- klaar, deze gebruiker zit in de Nederlandse playstore. Je kunt nu de VPN weer uitzetten. Idem voor Android TV box en TV's met android. Een Samsung TV in de Nederlandse Samsung store krijgen is lastiger, maar zeker niet onmogelijk. Bij een LG TV kun je zelfs gewoon de Nederlandse store selecteren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen