Con Geplaatst: 5 maart 2022 Geplaatst: 5 maart 2022 Gisteren heb ik en kopie gemaakt van mijn oude NUCje ten behoeve van mijn nieuwe NUCje op een externe HD. Echter 1 directory welke ik heb gekopieerd blijkt leeg te zijn terwijl eigenschappen 1,7 Gb zegt. Naar mijn bescheiden mening staan de verkennerinstellingen juist zoals alle bestanden tonen enzovoort. How can? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Oplossing Con Geplaatst: 5 maart 2022 Auteur Oplossing Geplaatst: 5 maart 2022 (aangepast) Zoals inmiddels bij velen bekend ben ik een ongelofelijke sukkel. Ik had dus toch niet goed de optie's van verkenner ingesteld. De directory was mijn vorige bureaublad en Windows zag dat als zijnde "niet toegankelijk". Kortom probleem opgelost. Ik markeer mijzelf maar als opgelost...😁 5 maart 2022 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen