Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 Oudere Jongere! Gesproken taal kan toch wel fout zijn. Goed als kwalificatie is dan "de meest" foute slordigheid. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari net gezien en al gecorrigeerd via tikfout@nos.nl Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Mojo Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Buiten het taalvoutje vraag ik mij toch af of dit zomaar mag in het kader van privatisering? Tennet zou nu toch gewoon bij een bank aan moeten kloppen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Op zich een dreun voor de staatskist. Quote De Nederlandse Staat, vertegenwoordigd door het Ministerie van Financiën, is 100% aandeelhouder van TenneT in Nederland. logisch toch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Eduard07 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari De Nederlandse Staat is uit principe eigenaar van deze infrastructuur. Die discussie over "splitsing energiebedrijven" m.b.t. netwerk en leverantie heeft ooit uitgebreid gewoed onder Minister L.J. Brinkhorst, kan ik me nog goed herinneren. https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/hoge-raad-wet-splitsing-energiebedrijven-mag Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 24 minuten geleden, Tonskidutch zei: Op zich een dreun voor de staatskist. logisch toch Ja You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari L.J. Brinkhorst o die You know when you've been shagged. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Eduard07 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 18 minuten geleden, Mojo zei: Ja Niet als het een wijze investering in de toekomst is. Integendeel, zelfs. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen