John van Dreumel Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 Wat dacht je van deze afronding in de balk tijdens het ochtendjournaal? 106 Miljard i.p.v. miljoen. Als dit bedrag daadwerkelijk was binnengekomen dan hadden ze mogelijk een fors aantal Russische (hogere) militairen kunnen omkopen om te stoppen. Het werkelijke bedrag was overigens ook prachtig. 3 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Mojo Geplaatst: 11 maart 2022 Geplaatst: 11 maart 2022 Wat is frontaal? https://www.gelderlander.nl/berg-en-dal/auto-s-klappen-frontaal-op-elkaar-in-groesbeek~a4fa9047/ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
John van Dreumel Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 Ons viel dit ook al op. De journalisten schijnen het verschil tussen een frontale botsing en een botsing van opzij (mogelijk geschampt) niet te snappen. Trieste berichtgeving. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 Nou ja mensen. Er zijn toch wel ergere dingen dan deze....mag ik het mugge-zifterij noemen? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
John van Dreumel Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 Jij mag het noemen zoals jij wilt. 🤣 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 Ach je kan maar een keer door het slijk, dacht ik. Of herhaaldelijk blijkt nu. Coles Corner Richard Hawley
cookie monster Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 1 uur terug, John van Dreumel zei: een frontale botsing en een botsing van opzij Tenzij .... de wielen 90° stonden wanneer ze reden , dan kan het wel frontaal genoemd worden 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Mojo Geplaatst: 12 maart 2022 Geplaatst: 12 maart 2022 (aangepast) 5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Nou ja mensen. Er zijn toch wel ergere dingen dan deze....mag ik het mugge-zifterij noemen? Nee geen muggen (😉 handig die autocorrectie) zifterij. Als je ze er op wijst dan zeggen ze ook nog dat het zo klopt. 12 maart 2022 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2022 Geplaatst: 13 maart 2022 welk zebra pad ? Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 maart 2022 Geplaatst: 13 maart 2022 Ja....helemaal fout. Weer een journalist die zijn vak niet verstaat. @ TonSkyTVdutch: dit was als grapje bedoeld. Journalistieke vrijheid zal ik maar zeggen. De journalist wilde er mee spotten. Snap je? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2022 Geplaatst: 13 maart 2022 aha, journalistieke vrijheid in ieder geval een behoorlijke familie Otters! Coles Corner Richard Hawley
Mojo Geplaatst: 21 april 2022 Geplaatst: 21 april 2022 https://www.gelderlander.nl/gezin/bizar-toeval-moeder-dochter-en-kleindochter-alle-drie-op-dezelfde-dag-geboren~a1678773b/ Ja dat zou wel heel bizar zijn🤔 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 21 april 2022 Geplaatst: 21 april 2022 (aangepast) Een extra goede beheersing van de Nederlandse taal zou je van journalisten toch wel mogen verwachten. Om een parlementariër te citeren: "Woorden doen ertoe." Er wordt inderdaad de laatste jaren - zowel mondeling als schriftelijk - in de Nederlandse journalistiek slordig met de Nederlandse taal omgegaan. Soms begrijp je pas wat er wordt bedoeld, als je het desbetreffende stukje tekst (terug)vertaalt naar het Engels. (Een foute vertaling van het woord "butcher" bijvoorbeeld.) Het komt niet alleen over als een gevalletje "gemakzucht", want ik ga ook twijfelen aan de inhoud van het desbetreffende bericht. 21 april 2022 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 21 april 2022 Geplaatst: 21 april 2022 2 uren geleden, Mojo zei: https://www.gelderlander.nl/gezin/bizar-toeval-moeder-dochter-en-kleindochter-alle-drie-op-dezelfde-dag-geboren~a1678773b/ Ja dat zou wel heel bizar zijn🤔 😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Zilverhippie Geplaatst: 6 mei 2022 Geplaatst: 6 mei 2022 Staat er 7 uur na publicatie nog steeds zo op...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen