Jan Ambers Geplaatst: 5 maart 2022 Geplaatst: 5 maart 2022 Ik heb win-10 op m'n labtop geinstalleerd en alles loopt goed op een paar kleine zaken na... Nu zie ik dat m'n pc geen aansluiting kan krijgen wegens foute produktcode Komt win-7 nog in aanmerking voor een gratis update naar Win-10 ? Hoe die aanvragen?.
Frans B Geplaatst: 5 maart 2022 Geplaatst: 5 maart 2022 gewoon de mediacretiontool downloaden en proberen. wel eerst een goede backup maken! System Administrator (niet van deze site)
Jan Ambers Geplaatst: 6 maart 2022 Auteur Geplaatst: 6 maart 2022 Heb ik gedaan op een versgeformatteerde HDD Bij instellingen / activeren: De productcode op deze pc werkt niet met deze versie van windows... (Is van een gekochte versie die op mijn desktop pc staat)
Pionewbie Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 Je hebt een vers geïnstalleeerde Windows 10 en wil die met een oude Windows 7 licentie activeren. Dat wekt volgens mij niet meer. Je moet de bestaande werkende Windows 7 upgraden naar Windows 10 met dat programma. Zie PM
Frans B Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 Een praktische tip: windows 7 installeren, dan met de bekende kms activeren en dan naar windows 10 updaten. Krijg je automatisch een digital licence. Mag niet, maar werkt wel. 1 System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen