pirrewit Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 (aangepast) Ik heb een test met m3u bestand en wanneer ik een lijn copy paste in een bouquet gaat deze niet open. Met vlc geen probleem op laptop en ook geen probleem met het bestand in iptv smarters pro? Ik copy paste met hulp van " m3u2userbouquet" VU Ultimo openpli 8.1 Zou ook zomaar in iptv topic kunnen.🙂  6 maart 2022 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Frans B Geplaatst: 7 maart 2022 Geplaatst: 7 maart 2022 http://cdn.rtvdrenthe.nl/live/rtvdrenthe/tv/index.m3u8Â Â en het is non-TS in dit formaat moet het werken. System Administrator (niet van deze site)
pirrewit Geplaatst: 7 maart 2022 Auteur Geplaatst: 7 maart 2022 (aangepast) Ik heb nu een test gedaan met 5 lijnen copy /paste. In mijn geval volgens edit zijn het allemaal TS lijnen . Van deze 5 gaan er 4 netjes open en de eerste van de topic start nog steeds niet. Ook niet als non -TS. Alle 5 gaan ze wel open met VLC en Smarters en Duplex. Ik vind dat vreemd. Als ik de audio verhoog hoor ik wel geluid maar dus geen beeld op dit ene kanaal. 7 maart 2022 aangepast door pirrewit klaarheid Dreambox 8000 Openpli 7.3Â HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen