Ga naar inhoud


Reklame fake rotzooi op sat4all.


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

mij stoort het niet als het forum er maar wat aan verdiend.Anders is het inderdaad kl***

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uren geleden, minplus zei:

Misschien moet ik maar op wilde vrouwen goegelen, dan raak ik die wormen misschien kwijt.

 

Dat zou ik nog even overwegen. Blijkbaar gebruiken jullie hetzelfde Google account. Als je vrouw ineens een hoop strakke dames met weinig kleding te zien krijgt kon ze wel eens een vermoeden krijgen.

 

Nee lief, ik zit echt iedere avond op Sat4all hoor!

 

Zien we jou in Off-topic ineens om een goede echtscheidingsadvocaat vragen 😂

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Mijn vrouw heeft haar eigen lulijzer en laptop. 

Wat die daarop uitspookt zal me een worst zijn. 

Misschien komt dat ondergoed uit die hoek. 

Natuurlijk hetzelfde IP adres. 

Het "ik duw je mijn reclame door je strot" mechanisme werkt heel anders Drs.

IP adressen zijn niet belangrijk. Het is belangrijk dat je ergens een account van Microsoft hebt en ervoor zorgt dat je geen adblocker gebruikt en alle cookies door je strot laat duwen. Dan kunnen ze een mooi algoritme om jou heen bouwen

De reclames worden ook getoond dmv de actualiteiten. Hier loopt nu een draadje over de oorlog in de Oekraine.

Zie hier waar je naartoe op vakantie kan gaan

afbeelding.png.684e59a1ee356cb9118fd60d2a7ac8cb.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk zijn IP adressen wel belangrijk. Daarmee kan je afzonderlijke apparaten aan elkaar relateren. Zo weet ik wie jouw gezin is en wie je familie en vrienden. En daarmee je sociale status.

 

En wat heeft Microsoft daarmee vandoen? Het allemaal Google en FB.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen Windows account maar het barst van de reclame.

Wat mij betreft allemaal indirect afkomstig van Google en de

Cookies die je constant moet accepteren wil je wat kunnen zien.

Maar op Sat4all is het wel héél bond. Met mijn tablet moet ik altijd

eerst scrollen voordat ik een topic zie. Die reclameblokken moeten

naar mijn mening niet zo prominent en groot zijn. Ook ik doneer,

het zou mooi zijn als Sat4all hetzelfde doet als met gekochte

appjes, die dan reclamevrij zijn. 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2022 om 23:46, Con zei:

Google en de

Cookies die je constant moet accepteren wil je wat kunnen zien

 

Nieuwe-functies-16-690x360.png


giphy.gif 😧


https://www.youtube.com/watch?v=Ts7deEpI3Lg
https://i.pinimg.com/originals/b6/3e/be/b63ebe355bac3181082e8499e97e89f4.jpg

 

🤫🤭

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Op 8-3-2022 om 23:46, Con zei:

Ik heb ook geen Windows account maar het barst van de reclame.

Wat mij betreft allemaal indirect afkomstig van Google en de

Cookies die je constant moet accepteren wil je wat kunnen zien.

Maar op Sat4all is het wel héél bond. Met mijn tablet moet ik altijd

eerst scrollen voordat ik een topic zie. Die reclameblokken moeten

naar mijn mening niet zo prominent en groot zijn. Ook ik doneer,

het zou mooi zijn als Sat4all hetzelfde doet als met gekochte

appjes, die dan reclamevrij zijn. 

 

Dat is wel erg kort door de bocht. Hoe kan een éénmalige kleine betaling van een handjevol mensen nou de terugkerende inkomsten van de advertentieblokken dekken? Advertentie-inkomsten zijn weliswaar laag, maar wel constant en zeker niet eenmalig. Daarmee kunnen de terugkerende  kosten momenteel nog redelijk gedekt worden. Alleen deze forumsoftware kost al 110 euro per 6 maanden en dan heb ik het nog helemaal niet over server, managed hosting, onderhoud en registratiekosten, die nog vele malen hoger liggen.

 

Voor mensen die ons willen steunen is er vanaf vandaag een reclamevrije optie ('optie' betekend vrijwillig en optioneel) waarmee je dan dus geen reclame meer ziet, je toegang krijgt tot een extra forum en je een paar opties en rechten meer krijgt dan normale leden. Voor iedereen die dat niet doet blijft alles hetzelfde, nu en in de toekomst. Er komt ook een eenmalige donatie optie, maar die voegt geen extra features toe.

 

Er zit een payment gateway aan vast die (ons) geld kost. Dat wil zeggen dat bij iedere betaling er een starttarief is van 0,29 eurocent en 1,5% van het totale bedrag. Doneer je 2 euro, blijft er voor ons +/- 1,70 over. Het voordeel is wel dat je met iDeal, Bancontact, Credit Card en zometeen ook Apple Pay kunt betalen. Daarmee lossen we dat meteen het probleem op van die enorme hoeveelheden leden die graag wilden doneren maar dat helaas niet konden omdat ze geen Credit Card of Paypal hebben ;)

 

Ik geeft hier alleen maar gehoor aan een wens van enkele leden. Van mij had alles zo mogen blijven als het was, als leden de advertenties bij voorkeur maar niet blokkeren. Het gevolg daarvan zou zijn dat de website onherroepelijk vroeg of laat zou sluiten, want zodra de kosten uit eigen zak betaald moeten worden is er voor mij de lol vanaf. Je ziet dit nu overal gebeuren. Er is ofwel een verdienmodel in de vorm van abonnementen of reclame inkomsten, ofwel zijn er advertentie-banners, want voor niets gaat zeker tegenwoordig de ☀️ op. 

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Michel zei:

 

Dat is wel erg kort door de bocht. Hoe kan een éénmalige kleine betaling van een handjevol mensen nou de terugkerende inkomsten van de advertentieblokken dekken? Advertentie-inkomsten zijn weliswaar laag, maar wel constant en zeker niet eenmalig. Daarmee kunnen de terugkerende  kosten momenteel nog redelijk gedekt worden. Alleen deze forumsoftware kost al 110 euro per 6 maanden en dan heb ik het nog helemaal niet over server, managed hosting, onderhoud en registratiekosten, die nog vele malen hoger liggen.

 

Voor mensen die ons willen steunen is er vanaf vandaag een reclamevrije optie ('optie' betekend vrijwillig en optioneel) waarmee je dan dus geen reclame meer ziet, je toegang krijgt tot een extra forum en je een paar opties en rechten meer krijgt dan normale leden. Voor iedereen die dat niet doet blijft alles hetzelfde, nu en in de toekomst. Er komt ook een eenmalige donatie optie, maar die voegt geen extra features toe.

 

Er zit een payment gateway aan vast die (ons) geld kost. Dat wil zeggen dat bij iedere betaling er een starttarief is van 0,29 eurocent en 1,5% van het totale bedrag. Doneer je 2 euro, blijft er voor ons +/- 1,70 over. Het voordeel is wel dat je met iDeal, Bancontact, Credit Card en zometeen ook Apple Pay kunt betalen. Daarmee lossen we dat meteen het probleem op van die enorme hoeveelheden leden die graag wilden doneren maar dat helaas niet konden omdat ze geen Credit Card of Paypal hebben ;)

 

Ik geeft hier alleen maar gehoor aan een wens van enkele leden. Van mij had alles zo mogen blijven als het was, als leden de advertenties bij voorkeur maar niet blokkeren. Het gevolg daarvan zou zijn dat de website onherroepelijk vroeg of laat zou sluiten, want zodra de kosten uit eigen zak betaald moeten worden is er voor mij de lol vanaf. Je ziet dit nu overal gebeuren. Er is ofwel een verdienmodel in de vorm van abonnementen of reclame inkomsten, ofwel zijn er advertentie-banners, want voor niets gaat zeker tegenwoordig de ☀️ op. 

 

Mvg,

 

Michel

die forum software kies je zelf, zijn ook genoeg alternatieven.. maaar.. ik doe graag een donatie. waar kan ik terecht? 

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zeker, er is hooguit 1 'redelijk' gratis alternatief, maar we hebben ze allemaal geprobeerd en geen enkele kan tippen aan deze forum software qua gebruiksgemak en mogelijkheden.

Gratis komt dan ook met een aanzienlijk hoeveelheid nadelen, met name voor onze gebruikers (jullie).

 

Maar zelfs dan is dat slechts één  component van alle kosten en de rest los je echt niet zomaar op.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...