John van Dreumel Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 Enige jaren geleden heb ik t.b.v. een Lua script in Domoticz de token blijkbaar wel kunnen achterhalen. Ik heb nu een andere plugin omdat het Lua script vreemde waardes genereert, maar de bekende token lijkt niets te doen. Iemand enig idee hoe de token te achterhalen? Onderstaand curl regel levert niets bruikbaars op. Ik heb geen idee wat de waarde van ‘code’ is. Iemand die dit wel weet? curl -d 'account=[LOGINNAME]&pwd=[PASSWORD]&code=' https://www.semsportal.com/Home/Login; Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
John van Dreumel Geplaatst: 8 maart 2022 Auteur Geplaatst: 8 maart 2022 De token heb ik inmiddels tóch kunnen regelen. Bleek een typo. Nu is er een app binnen Domoticz waar ik een API van Semsportal voor nodig heb. En die heb ik dus niet. De token is niet de API. Wie o wie. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
John van Dreumel Geplaatst: 10 maart 2022 Auteur Geplaatst: 10 maart 2022 Contact gehad met Goodwe. Een API voor mijn inverter wordt enkel aan installateurs verstrekt. 😡 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen