Ga naar inhoud


µSoft spint (of Win10 ?)


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn labtop de Win-10Pro geinstalleerd om te testen da liep goed, heb dan ook Win-11 geinstalleerd en da was fout...

Ik heb een licentie gekocht voor win-10-Pro.

Heb een usb bootstick gemaakt voor Win-10Pro installatie, en Win-10-Pro geinstalleerd alles verloopt goed.

Iki geef de codesleutel in en probeer antiveren van de licentie.

Die vertelt me dat er een digitale sleutel van Win-10Home gevonden is en de versie reeds geregistreerd is

Hoe geraak ik hier uit? Ik heb reeds diverse malen de versie geinstalleerd maar telkens de harddisk geformatteerd

Kan ik die digitale sleutel verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zal je via Microsoft moeten doen.

Microsoft koppelt je moederbord, en misschien nog een paar onderdelen van je pc, aan je Windows versie.

 

Normaal kan je bij mijn computer ofzo kiezen om een andere versie te instaleren.

Ik vermoed dat je daar de nieuwe sleutel kan ingeven, zonder Windows eerst opnieuw te moeten instaleren.

De extra functies van de Pro versie worden dan actief gemaakt

 

Mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier dus.

 

Hier zou je het product moeten kunnen opwaarderen.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik maak een printscreen, dat is de toets PRTSCR op het toetsenbord.

 

Daarna paste ik die afbeelding in paint.

Daar maak ik de gewenste uitsnede en kopieer die in mijn posting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Jan Ambers zei:

Ik heb op mijn labtop de Win-10Pro geinstalleerd om te testen da liep goed, heb dan ook Win-11 geinstalleerd en da was fout...

Begrijp ik  nu goed dat je de code sleutel hebt gebruikt om Windows 10 pro op je laptop te activeren (als test) en de zelfde codesleutel gebruikt om een Windows 10 pro versie op een andere PC te activeren? Dat gaat natuurlijk niet. Die licentisleutel kan je maar op 1 computer gebruiken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste sleutel is op desktop gebruikt, voor win-10-Pro en geactiveerd en alles was ok! (nu zit een fout in geheugen en die geeft lange beep)

 

Ik heb dan win-10Pro desktop op labtop geinstalleerd,  activeren ging niet...

Dan is de HDD van de labtop nu en dan gaan tikken. Ik heb de HDD-160Gb  vervangen  door een uit sattuner om verder te testen.

Ik wilde weten of m'n HP Paviljon-g series ook op W11 zou lopen... en die was NIET W11 geschikt.

Ik heb toen HDD160Gb Labtop geformatteerd en win-10Pro er terug op gezet, activeren ging niet melding nieuwe sleutel Win-10 Pro kopen, en dat deed ik

Nu wil ik m'n laptop Win-10pro activeren en krijg melding dat er een digitale sleutek W10-Home gevonden is en die moet ik installeren...

Terug labtop HDD geformatteerd en Win-10-Pro met nieuwe sleutel erop en dan krijg ik hierboven vermelde screen????

 

Als je PC defekt geraakt kan je uw aangekochte windows niet meer gebruiken!!!??? µSoft = onbetrouwbare partner !!!

Maar al bij al wil ik op mijn 2 pc's win-10pro gebruiken met mijn legale sleutels en da lukt niet meer!

Hoe geraak ik hier uit?

Is dit een crops beveiliging die hardware checkt?

 

Dz HDD-160Gb heeft een 100Mb systeem partitie en een 159.9Gb partitie die 100Mb heb ik nog niet geformatteerd Zit die activerings info in dit stuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat ook eens gehad (pro en home) en bijna een halve nacht met de amerikaanse microsoft support aan de telefoon gezeten terwijl ze me een andere versie erop gezet hebben middels remote desktop.

Als je nu een andere harddisk erin zet ligt het eraan of de TPM 2 in de laptop zit en actief is in de BIOS.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een HD mag normaal geen probleem zijn.

 

Heb ooit eens een moederbord met processor moeten vervangen en na een telefoontje naar de computer van Microsoft kreeg ik netjes een nieuwe sleutel.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, ceesv zei:

bel Microsoft

Zo eenvoudig is het!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...