Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2022 Geplaatst: 26 maart 2022 ja gisteravond nog omdat het een serie is die ik volg geen problemen gezien. ik kan me voorstellen dat @Giant2000 z'n TV toch dwars zit The Crying Cowboys Aaron Rux
Old Satterhand Geplaatst: 26 maart 2022 Geplaatst: 26 maart 2022 33 minuten geleden, Tonskidutch zei: ja gisteravond nog omdat het een serie is die ik volg geen problemen gezien. ik kan me voorstellen dat @Giant2000 z'n TV toch dwars zit Nee, ik ben er 100% zeker van dat dit in de VU zit. Hij heeft dit immers opgelost met een reboot via de terminal. Wellicht ben jij niet erg gevoelig voor judder en merk je het gewoon niet op.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2022 Geplaatst: 26 maart 2022 ik zal nog eens goed kijken en vraag eens een ander persoon ik heb echter geen 4K TV zoals ik reeds eerder aangaf, misschien dat het met de resolutie eerder 2180P hapert The Crying Cowboys Aaron Rux
Old Satterhand Geplaatst: 26 maart 2022 Geplaatst: 26 maart 2022 Je ziet het alleen bij interlaced video. Dus het beste even live sport opzetten. Bij interlaced 25p content zoals film, maar ook vrijwel alle documentaires, zul je het waarschijnlijk niet opmerken.
Giant2000 Geplaatst: 7 april 2022 Auteur Geplaatst: 7 april 2022 Nog een laatste update: ik heb HDMI in blijvend uitgeschakeld en geen trillend beeld meer gehad. 1 Life is bitter.
Old Satterhand Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Fijn dat het opgelost is. Vergeet niet het topic als "opgelost" te markeren. Je kunt in dit forum ook je eigen post als oplossing markeren, dus b.v. jouw laatste post. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen