Ga naar inhoud


Badges , titels , logo’s brrrr !


trust

Aanbevolen berichten

Ik heb bewust een donatie gedaan i.p.v. een abo genomen om niet nog meer logo’s onder mijn avatar te krijgen , plotseling staat er weer iets nieuws .

 ik houd niet zo van vertoon , kan dat niet wat minder ?

Heb ook geen stickers op mijn auto en ook geen tattoo’s op mijn lijf 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, trust zei:

Ik heb bewust een donatie gedaan i.p.v. een abo genomen om niet nog meer logo’s onder mijn avatar te krijgen , plotseling staat er weer iets nieuws .

 ik houd niet zo van vertoon , kan dat niet wat minder ?

Heb ook geen stickers op mijn auto en ook geen tattoo’s op mijn lijf 

Je zou dus ook geen leuke border om jouw berichten hebben?

 

 

1312813-2.jpg

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl in de wereld strijd geleverd wordt om onterechte en buitenproportionele voorrechten aan te vechten (#metoo, #BLM),

terwijl we in de actualiteit zien hoe in een bepaald land een aantal machtige personen in hun eigen bevoorrechte bubbel hun landgenoten meezuigen in een “speciale militaire operatie”,

geniet in dit forum een beperkte groep leden al geruime tijd (naar mijn smaak buitenproportionele) voorrechten, die sinds jaar en dag niet eens in de forumregels vermeld worden.

 

Daarnaast zijn er een aantal maatregelen genomen in dit forum, om “status” en “prestaties” van leden op te hemelen. Ik kan de hele VIP-cultus en die maffe tokens die je hier kunt ‘verdienen’ niet als anders zien.

 

In het verleden was dit forum mijn absolute favoriet onder de forums. Hoge kwaliteit van leden en bijdragen.

Gericht op het onderling delen van kennis en ervaring, zonder aanzien des persoons.

 

Zonder aanzien des persoons, omdat in het ene topic het meest gerespecteerde lid misschien de domste fouten kon maken, en omdat in een ander topic een newbie of nitwit misschien de beste bijdrage kon leveren.

Met andere woorden: het gaat in een forum om de kwaliteit van de bijdragen. En dus niet om status en prestaties van een bepaald lid.

Er zijn een aantal leden in dit forum die bij mij een hoge status genieten. Dat zijn soms bepaald niet de leden, die het forummanagement hier een hoge status heeft opgeplakt.

En zo hoort het denk ik in een forum: laat de leden zelf maar bepalen wie en welke bijdragen ze goed vinden.

 

Zoals jullie wellicht (niet?) gemerkt hebben, draag ik mede vanwege het bovenstaande al tijden niet meer actief bij aan dit forum.

Wat mij betreft is de vroegere cultuur van het onderling delen van kennis en ervaring teveel verschoven naar een (meer competitie-achtige) status- en prestatie-cultuur.

 

 

Groet,

A33

 

 

Edit: En met deze post heeft het systeem mij meteen de badge "Super-poster" verleend. Wat een onzin....

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Big fellow zei:

Op mijn telefoon zie ik dit:

Screenshot_20220313-182855__01.jpg.c3024c7ffd1bc27c6e93c07ea1cf7e7f.jpg

 

Dat is niet veranderd volgens mij?

 

Op mijn laptop zie ik dit: 

 

IMG_20220314_0830481.jpg

 

Ik heb er eigenlijk geen mening over. Het maakt mij niets uit.

Het ziet er alleen een beetje als een kermis uit.

Misschien is Michel wat aan het experimenteren en heeft goede bedoelingen.

 

Voor mij is een VIP een Very Impotent Person !  😂😂

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaak interessant persoon

maar niet altijd :grin:

 

Voor mij is het niet het forum en haar leden die dit mechanisme persé wil maar de Forum Software waar dit ingebakken is en eenmaal één vinkje gezet breekt de hel los met logo's ranking avatar addons database algoritmen etc.

Die forum software ontwikkelaars zijn vaak behoorlijk kinderachtig en zijn opgegroeid met een gaming console aan hun buiknavel gekoppeld.

;)

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@a33

Mijn hemel, waar maak jij je druk om? De wereld vergaat, zoals je zelf aangeeft, en jij maakt je druk om een paar plaatjes / labeltjes?

 

8 uren geleden, a33 zei:

geniet in dit forum een beperkte groep leden al geruime tijd (naar mijn smaak buitenproportionele) voorrechten

 

Meen je dat nou? Is mij niet opgevallen.

 

8 uren geleden, a33 zei:

Daarnaast zijn er een aantal maatregelen genomen in dit forum, om “status” en “prestaties” van leden op te hemelen.

 

Ja man, ik loop sinds dien enorm naast mijn schoenen.

 

8 uren geleden, a33 zei:

Zonder aanzien des persoons, omdat in het ene topic het meest gerespecteerde lid misschien de domste fouten kon maken, en omdat in een ander topic een newbie of nitwit misschien de beste bijdrage kon leveren.

 

Precies en dat is niet veranderd.

 

8 uren geleden, a33 zei:

Wat mij betreft is de vroegere cultuur van het onderling delen van kennis en ervaring teveel verschoven naar een (meer competitie-achtige) status- en prestatie-cultuur.

 

Dat zit toch echt in jouw hoofd hoor. Ik zie die plaatjes niet eens en ik voel zeker geen drang een "hogere" score te behalen.

 

Ik vind wel het VIP plaatje wat groot. Zie het item van @Sprietje hierboven. Eén regel tekst vult mijn halve scherm.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je Psychosammie...ik ben iemand van recht toe recht aan. Neem ook niet vaak een blad voor mijn mond.

Zonder te willen beledigen of onrust te veroorzaken ben ik eens door je postings gegaan van de laatste tijd.

Maar iets aanvullends met betref op de werkelijke zin van dit forum: Satelliet ontvangst en aanverwand ben ik zo goed als niets tegengekomen wat een opbouwende aanvulling is om dit forum wat naar voren te brengen.

Je antwoord nooit eens met een goede aanwijzing maar over het algemeen maar wat gekwaak wat nergens over gaat.

En zo ook weer met je niets aanvullende opmerking van a33 hierboven waar werkelijk niemand iets aan heeft. Laat iemand z´n mening uiten en respecteer dat dan.

 

Dus ik vraag me af hoe jij aan je V.I.P. status gekomen bent. Waarschijnlijk ben je er door een toevalsgenerator uitgerolt.

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De VIP's die zich storen het aan het logo in hun eigen profiel kan ik heel simpel van die speciale behandeling afhelpen. De mensen die geen sat4all vriend logo willen zien kunnen simpelweg die dienst niet kiezen.

Stuur mij maar een PM als je er vanaf wilt.

 

De mensen die zich storen aan een logo onder iemand anders profiel kan ik niet helpen. Daar ben ik niet voor opgeleid.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Maar iets aanvullends met betref op de werkelijke zin van dit forum: Satelliet ontvangst en aanverwand ben ik zo goed als niets tegengekomen wat een opbouwende aanvulling is om dit forum wat naar voren te brengen.

 

Correct. In 2002 een Humax gekocht en lid geworden op deze site. In 2007 gaf de Humax de geest. Daarnaast was creatief kijken na de vervanging van Irdeto niet meer mogelijk dus sindsdien geen interesse meer in Sat ontvangst. Wordt ik nou geroyeerd?

 

Mijn input hier zit op zaken waar ik toevallig wat van weet zoals Windows, Hardware en NAS.

 

En natuurlijk Covid-19 😝

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...