Ga naar inhoud


ongehoord nieuws


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

uhm

uh

ben ik wakker ? Is dit door de hackers veroverde programmatijd op Nederlandse TV?

 

is er sinds kort een vrije kunstvorm van liegen op TV mogelijk gemaakt?

 

Ja dus, ik zap even naar de NPO1 zender voor het journaal en zie de grootste leugenaar van een der Nederlandse politieke partijen zomaar met kornuiten de waarheid door de plee trekken in een voor mij nieuw programma "ongehoord nieuws".

Zijn ze nog bij zinnen daar in Hilversum?

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


36 minuten geleden, Tonskidutch zei:

is er sinds kort een vrije kunstvorm van liegen op TV mogelijk gemaakt?

 

Nog nooit een uitzending van GroenLinks gezien dan?

 

Maar volgens mij betreft het een nieuwe omroep.

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch heeft het over een politieke partij, daar antwoord ik op. De laatste regel is een toevoeging.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

@Tonskidutch heeft het over een politieke partij, daar antwoord ik op. De laatste regel is een toevoeging.

Ah op die fiets🖖. Wie of wat heeft Tonski dan gezien dat hem zo overstuur maakt😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Mojo zei:

Ah op die fiets🖖. Wie of wat heeft Tonski dan gezien dat hem zo overstuur maakt😁

 

https://www.ad.nl/show/ombudsman-npo-start-onderzoek-naar-ongehoord-nederland~afa9c30c/

 

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Anders als in Rusland hebben we hier een democratie met vrijheid van meningsuiting.

 

Wanneer je dat niet wilt zal iemand moeten bepalen wat correct is, en of je dat wilt?

En, je hoeft er niet naar te kijken, wanneer je het geen podium geeft kan het niet groeien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens, maar ik heb een probleem met het feit dat ze gesubsidieerd rotzooi uitzenden en daardoor mensen met weinig intelligentie een waanidee bijbrengen of hen in die absurde ideeën bevestigen.

Maar het is idd het probleem van de democratie. Waardoor vermoedelijk de autocratieën het zullen gaan winnen op termijn zoals we in veel landen zien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

maar ik heb een probleem met het feit dat ze gesubsidieerd rotzooi uitzenden en daardoor mensen met weinig intelligentie een waanidee bijbrengen of hen in die absurde ideeën bevestigen

 

Een nogal selectieve verontwaardiging waarbij je alweer andersdenkenden mensen als minderwaardig wegzet. Ook bij dit onderwerp lijk jij de wijsheid in pacht te hebben.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Psychosammie zei:

Een nogal selectieve verontwaardiging waarbij je alweer andersdenkenden mensen als minderwaardig wegzet.

Hierin moet ik je bijvallen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...