Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Bahrein


Sprietje

Aanbevolen berichten


Heb mijn tijd nuttiger besteed en een kuub grindkeien van naast het pand 25m verderop voor het pand verplaats zodat er straks een graafmachine langs kan om 20 cm zand af te graven.

Dacht dat eerst wel even zelf te doen maar met wat rekenen zijn dat ruim 175 kruiwagens vol uitgraven en dan ook nog 130 kruiwagens vol met geel zand weer terug brengen.😲

Volgende week weer een race dus weer tijd om nog een kuub grind te verplaatsen 😁

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, el renegade zei:

Via de satelliet werd op MBC action helaas geen f1 uitgezonden.

Het was me al opgevallen dat de mbc app geupdate is en er anders uitziet. Er zitter 12 zenders op maar zie geen action meer.

Ik kan je even niet volgen.

Je schrijft "Via de satelliet werd op MBC-Action helaas geen f1 uitgezonden. Er zitter 12 zenders op maar zie geen action meer".

 

Hoezo? Op de Badr 26e zit op transponder 12284V 11 zenders met nog steeds de zender MBC-Action. Ook op transponder 11270V zit MBC-Action nog steeds op volgens KingofSat, Lyngsat en Satbeams. Of heb je het over MBC Action via internet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderzoek wijst uit: Uitvallen van Verstappen en Perez door brandstofpomp.
Opmerkelijk want dit seizoen is de brandstofpomp een standaard onderdeel dat door de FIA wordt aangewezen.


Pikant detail: Al voor de race gingen geruchten dat er mogelijk problemen waren met de nieuwe brandstofpomp. Na de kwalificatie kregen de teams een uur de tijd de brandstofpomp te inspecteren, iets wat normaal gesproken helemaal niet mag na de kwalificatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, el renegade zei:

Via de satelliet werd op MBC action helaas geen f1 uitgezonden.

Het was me al opgevallen dat de mbc app geupdate is en er anders uitziet. Er zitter 12 zenders op maar zie geen action meer.

Via de app / website kon ik al heel lang geen MBC Action kijken.

 

Maar wat betreft ontvangst via de satelliet: Heb je zelf op de satelliet geconstateerd dat MBC Action geen Formule 1 uitzond?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...