Con Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 Bij mijn buren hangt een POE camera aangesloten op (uiteraard) een POE switch. Nu is er een inverter bijgekomen, ook op de POE switch die een aardfout aangeeft en de beleving was dat de voedingspanning in de LAN kabel de boosdoener was. Nu mijn vraag, welke kleuren verzorgen de POE voeding welke geen deel uitmaken nam het LAN-signaal? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Beheerder Michel Geplaatst: 22 maart 2022 Beheerder Geplaatst: 22 maart 2022 5 minuten geleden, Con zei: Bij mijn buren hangt een POE camera aangesloten op (uiteraard) een POE switch. Nu is er een inverter bijgekomen, ook op de POE switch die een aardfout aangeeft en de beleving was dat de voedingspanning in de LAN kabel de boosdoener was. Nu mijn vraag, welke kleuren verzorgen de POE voeding welke geen deel uitmaken nam het LAN-signaal? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 22 maart 2022 Auteur Geplaatst: 22 maart 2022 Top en bedankt. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen