SIMBAke Geplaatst: 31 maart 2022 Auteur Geplaatst: 31 maart 2022 die 2 lijnen geprobeerd en ook eens alle lijnen geen succes zoals je ziet VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2022 Geplaatst: 1 april 2022 ik ken die feed niet? gebruik je een beta beta beta versie om te teseten van iemand? testen The Crying Cowboys Aaron Rux
alias haha Geplaatst: 1 april 2022 Geplaatst: 1 april 2022 Openatv 6.4 al eens getest? Die 7.X versies zijn toch nog niet stable? You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
SIMBAke Geplaatst: 1 april 2022 Auteur Geplaatst: 1 april 2022 4 uren geleden, Tonskidutch zei: ik ken die feed niet? gebruik je een beta beta beta versie om te teseten van iemand? testen neen ,gewoon de 7.1 versie VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 1 april 2022 Auteur Geplaatst: 1 april 2022 48 minuten geleden, alias haha zei: Openatv 6.4 al eens getest? Die 7.X versies zijn toch nog niet stable? ja idd , heb ik ondervonden , ik had de laatste build gedownload , maar kon helemaal vanaf 0 herbeginnen VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Geplaatst: 3 april 2022 jammer , wat een gedoe voor een paswoord VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Robert28 Geplaatst: 3 april 2022 Geplaatst: 3 april 2022 Bij OpenATV kun je via de webinterface het ssh password instellen...
SIMBAke Geplaatst: 4 april 2022 Auteur Geplaatst: 4 april 2022 17 uren geleden, Robert28 zei: Bij OpenATV kun je via de webinterface het ssh password instellen... tja , daar gaat het hierover , of beter gezegd het niet lukken ervan VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Robert28 Geplaatst: 4 april 2022 Geplaatst: 4 april 2022 WW instellen via de Webinterface is iets anders dan app of command line, toch?
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2022 Geplaatst: 5 april 2022 (aangepast) @SIMBAke, denk dat die Kernel niet gaat werken in de oude Ultimo. geef eens een testparm als commando in telnet zoals in de link beschreven staat er wordt voor OpenATV op oude Vu+ ook de flashexpander aanbevolen Quote Also wieder auf null und das neuste Image geflasht, Flashexpander, swap, PW (auch passwd, smbpasswd -a) usw. alles installiert/durchgeführt. Samba geht jetzt. Quote Dus terug naar nul en de laatste image geflashed, Flashexpander geïnstalleerd/uitgevoerd, swap, PW (ook passwd, smbpasswd -a) etc. alles. Samba werkt nu. het kan zijn dat die 7.0 een te groot image voor je flash is 5 april 2022 aangepast door Tonskidutch aanvulling flashexpander The Crying Cowboys Aaron Rux
SIMBAke Geplaatst: 5 april 2022 Auteur Geplaatst: 5 april 2022 3 uren geleden, Tonskidutch zei: @SIMBAke, denk dat die Kernel niet gaat werken in de oude Ultimo. geef eens een testparm als commando in telnet zoals in de link beschreven staat er wordt voor OpenATV op oude Vu+ ook de flashexpander aanbevolen het kan zijn dat die 7.0 een te groot image voor je flash is 7,0 werkt goed nochtans , enkel 7.1 geeft wat problemen , maar dat is normaal bij beta versies VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 5 april 2022 Auteur Geplaatst: 5 april 2022 testparm gedaan , maar resultaat is latijn voor mij VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2022 Geplaatst: 6 april 2022 ja leuk latijn meestal wordt er dan een screencapture gegeven opdat de forumleden ook het latijn kunnen vertalen of minstens een poging daartoe wagen. The Crying Cowboys Aaron Rux
SIMBAke Geplaatst: 20 mei 2022 Auteur Geplaatst: 20 mei 2022 ben er nog altijd niet in geslaagd om een paswoord te zetten , en we zijn nu enkele maanden verder ben ik nu heel dom of wat eigenlijk ? nu ga je zeggen ja natuurlijk VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
alias haha Geplaatst: 21 mei 2022 Geplaatst: 21 mei 2022 Welke versie openatv is dat, dan ga ik dat zelf eens testen You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen