Ga naar inhoud


Geen ontvangst mail uit buitenland


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Sinds een tijd kan ik op mijn pc geen mail uit Letland meer krijgen , ook heb ik problemen met GOOGLE , normaal boek ik twee keer per jaar een retour reis met een vliegtuig maatschappij uit letland ( air baltic ) nooit problemen als ik de heenreis datum aanklik gaat het goed en de vraag van air baltic komt dan WELKE DATUM gaat u terug naar amstertdam en zodra ik de datum intik wordt mijn monitor compleet wit en kan wachten tot st.juttemis , ligt dit aan google of aan de site van air baltic of zitten er teveel vogeltjes op de internet lijn  , heb mijn postvak in al leeg gemaakt !! ook helpt niet

heb mijn internet provider al gebeld  die kon ook niks vinden , graag een oplossing van jullie kant . 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de eerste vraag vertel je niet hoe je je mail ontvangt. Via browser?

Bij de tweede vraag kunnen browser instellingen (private browsing?) een rol spelen. Probeer eens een andere browser. Ikzelf heb wat problemen met een bepaalde bank inlog. Die verdwijnen bij gebruik van een andere browser dan mijn default browser.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, peterp zei:

.... en de vraag van air baltic komt dan WELKE DATUM gaat u terug naar amstertdam en zodra ik de datum intik wordt mijn monitor compleet wit en kan wachten tot st.juttemis....

 Posted 30/03/22/20:40

Ligt aan je SMTP server, dat is voor uitgaande mail; je kan immers wel ontvangen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@peterp

Ik kan hier geen chocola van maken!

  • Je kan geen mail uit Letland ontvangen. Hoezo? Hoe weet je dat? Krijg je foutmeldingen? Hoe lees je je email?
  • Je hebt problemen met Google. Welke dan?
  • Je hebt problemen met een browser / website. Welke browser? Probeer een andere browser

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Psychosammie zei:

@peterp

Ik kan hier geen chocola van maken!

  • Je kan geen mail uit Letland ontvangen. Hoezo? Hoe weet je dat? Krijg je foutmeldingen? Hoe lees je je email?
  • Je hebt problemen met Google. Welke dan?
  • Je hebt problemen met een browser / website. Welke browser? Probeer een andere browser

 

Posted 31/03/22/15:39

Hoi ouwe Muienees

Leg mij dit svp uit.

Mijn mail heeft volgens mij niks met mijn browser te maken; ik gebruik gewoon Live mail 2011.

Leg mij dat browser-gedoe eens uit (als je wilt)

Groetjes man,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst Boudeman , ik heb andere brouwser geprobeerd geen resultaat , NU Psychosammie  ik heb de betrokkende vliegtuig maatschappij opgebeld en deze heeft gezegd dat er een retourmail is gestuurd naar mijn e mail adres waar ik altijd een retour mail al die jaren hebt gehad van die air baltic , deze heeft telefonisch gezegd : ik stuur er NU weer een en die is gisteren OOK niet doorgekomen  en aan tonskidutch : bij deze vliegtuig maatschappij hoeft niemand een account aan te maken ..

aangepast door peterp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ict,er die naast mij woont erbij gehaald , Die heeft alles op mijn computer gecontroleerd en is tot de conclusie gekomen dat het aan mijn internet provider ligt , hij vertelde dat er teveel vogeltjes op de internetlijn zitten en als er eentje bijkomt ik eraf gegooid wordt  , ik heb om 21.30  air baltic in Riga opgebeld en deze heeft direct een mail gestuurd en deze mail kwam binnen 1 minuut op mijn computer binnen , ik ben direct naar de website van air baltic gegaan en heb alles geregeld wat ik wilde , ik heb mijn internetprovider opgebeld Tele2 en die ontkende alles , ga nu rustig kijken welke provider wel alles aankan overdag en s,avonds hoofdzakelijk overdag , ben nu net voordat ik dit bericht aan het tikken ben weer naar de site van air baltic gegaan en ja hoor ging weer niet voor mij zo klaar als een klontje 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke aansluiting gebruikt tele2 in jouw straat

telefoonkoper

glasvezel

op die oude telefoonkoper met ouderwetse centrales krijg je dat, wellicht dat uw buurman ICT daar ook meer van weet.

En men vervangt dat stukje bij beetje in slakkentempo naar glasvezel in de oude wijken en buurten.

Mijn broer is daarom overgestapt op Ziggo want zelfs KPN doet niets meer aan oud telefoonkoper.

 

 

Fortunate Son

Creedence Clearwater Revival

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
56 minuten geleden, peterp zei:

hij vertelde dat er teveel vogeltjes op de internetlijn zitten en als er eentje bijkomt ik eraf gegooid wordt 

Wat is ook alweer de datum vandaag?

 

Wanneer ik mij niet vergis wordt een mail voor jou naar een mailserver gestuurd.

Anders zou je alle mails missen wanneer je computer uitgeschakeld is.

Of jij wel of niet on-line bent maakt niets uit voor het ontvangen van mails.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...