Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Het is te zot voor woorden dat je 6 of 12 ~ 200 mililiter pakjes appelsap koopt als je een literpak goedkoper is die per mililiter en kent beduidend minder afval.

Ik zie de kinderen al lopen met een 1 of 1,5L pak appelsap naar school 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
2 uren geleden, gerrit B zei:

Ik zie de kinderen al lopen met een 1 of 1,5L pak appelsap naar school 🥴

Water is ook goed toch?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

Ik kreeg op school schoolmelk, met een aluminium folie dop en een plastic rietje.

Op het einde zat de melk niet meer in flesjes, maar in kartonnen driehoekige verpakking waarin vroeger ook de Sunkist limonade verpakt zat.

Verder had je geen drinken mee van huis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik ging op school gewoon naar de kraan als ik dorst had. Op de lagere school, middelbare school en ook op de Universiteit. En ook tijdens mijn werk daarna.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• Moderator
Geplaatst:

Op mijn werk daarna hadden we koffie van de zaak.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Alle nieuws sites berichten erover en ik dacht de discussie hier dit wel had opgepikt. Onze hersenen blijken bizar veel microplastics te bevatten! Het goede nieuws voor personen die dit weg willen wuiven: Er is geen ontkomen aan, voor niemand, het is overal en we ademen het in. Het neemt ook snel toe. We kunnen alleen maar duimen dat het lichaam er geen schadelijke gevolgen van ondervindt of de dosis blijkt lager dan in dit onderzoek is gevonden.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02/04/microplastics-in-de-hersenen/

aangepast door OFDM
Geplaatst:
7 minuten geleden, OFDM zei:

Alle nieuws sites berichten erover en ik dacht de discussie hier dit wel had opgepikt.

Is hier al voorbij gekomen. Misschien dat de PFAS in ons lichaam dat microplastic wel verteerd

Geplaatst:
1 minuut geleden, Mojo zei:

Is hier al voorbij gekomen. Misschien dat de PFAS in ons lichaam dat microplastic wel verteerd

In een ander topic dan. Onnodig data verbruik dus. Haha, optimistische inschatting.

Geplaatst:
33 minuten geleden, ceesv zei:

Ik kreeg op school schoolmelk, met een aluminium folie dop en een plastic rietje.

Ze waren er dacht ik moet blauwe of met groene aluminium dop.

Krijg er nog rillingen van en drink nog steeds geen melk.🤮

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
36 minuten geleden, ceesv zei:

Op het einde zat de melk niet meer in flesjes, maar in kartonnen driehoekige verpakking waarin vroeger ook de Sunkist limonade verpakt zat.

Verder had je geen drinken mee van huis.

Ik heb PRECIES hetzelfde meegemaakt, volgens mij was dat om de melkboer te ontlasten.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst: (aangepast)
4 minuten geleden, D-box zei:

volgens mij was dat om de melkboer plas te ontlasten.

aangepast door Mojo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen