Mojo Geplaatst: zondag om 14:06 Geplaatst: zondag om 14:06 2 uren geleden, D.Quijote zei: En die aluminium folie doppen, moesten we sparen voor de arme kindjes in Afrika Daar hebben jullie dan mooi in verzaakt. 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Con Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Op 8-2-2025 om 20:49, ceesv zei: Ik kreeg op school schoolmelk, met een aluminium folie dop en een plastic rietje. Op het einde zat de melk niet meer in flesjes, maar in kartonnen driehoekige verpakking waarin vroeger ook de Sunkist limonade verpakt zat. Verder had je geen drinken mee van huis. Kanonnu, da's lang geleden, glazen melkflesjes met aluminiumfolie... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 uren geleden Moderator Geplaatst: 17 uren geleden Het is ook al een paar jaar geleden dat ik de lagere school bezocht.😁 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 1 minuut geleden, ceesv zei: Het is ook al een paar jaar geleden dat ik de lagere school bezocht.😁 Inderdaad, de tijd dat er een stalen draadrekje buiten werd neergezet voor de melkproducten. En het staat mij bij dat de aluminium afdichting (want doppen kon je het niet noemen) voor karnemelk een rode streep hadden. En er waren meer kleuren. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Ik weet dat we altijd flessen met een blauwe dop hadden en met een groene dop (yoghurt) en een heel enkele keer met een geel/oranje voor de gele vla. Die laatste die was lekker,.......... maar blijkbaar ook duurder want die kregen we niet zo vaak. (misschien was die daarom ook wel zo lekker) Maar ook dat de flessenhals altijd te groot was om uit de fles te drinken maar dat kon je handig oplossen door een groter gat onder in de dop te maken en een klein gat bovenin voor de lucht. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Wie kent hem niet? Voor 100% rendement... 4 uren geleden aangepast door Con 2 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Voor de flessen zijn ze inderdaad uitgevonden. Sommigen gebruiken ze ook nog voor pakken maar met wat oefening krijg je ook een pak zonder zo'n "likker" geheel leeg. durf te wedden dat mijn moeder er nog wel een in de keukenla heeft liggen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Je had wel glazen flessen met brede hals nodig voor die flessenlikker Yoghurt en of Pudding maar er waren ook flessen met smalle hals. Ik was er bijzonder goed in als we pudding hadden. 😁 2 uren geleden aangepast door Tonskidutch Good To Know You Curtis Stiger
mereltje Geplaatst: 35 minuten geleden Geplaatst: 35 minuten geleden 16 uren geleden, Con zei: Kanonnu, da's lang geleden, glazen melkflesjes met aluminiumfolie... Moet jij ook gehad hebben Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen