minplus Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Verbaast me wel dat het de afbeelding was en niet de naam. Bij pottenlikker kan ik me nog iets voorstellen, maar so what.😁 Heb op Dickelicker gegoegelt maar dat leverde niets op.😒 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 5 uren geleden, Mojo zei: Pottenlikker = Dykelicker ja dan is er een controle nodig🥶 Volgens mij werden ze "flessentrekkers" genoemd voor de Yochurt en vla flessen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Hier was het altijd een flessenlikker klik flessenlikker Maar met de huidige verpakkingen heb je die dingen toch helemaal niet meer nodig? Hier tenminste al jaren niet meer gebruikt, maar was laatst bij een oom en tante die ook nog zo'n ding uit de la haalde om een pak leeg te maken. Dus heb hem laten zien dat je ook zonder zo'n schaper een pak geheel leeg kunt maken. Hij geloofde het niet en heeft alsnog het pak open gescheurd en moest erkennen dat ze al die tijd onhandig met zo'n schraper bezig waren geweest terwijl het ook veel handiger en zonder te knoeien kan zonder zo'n ding. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
D.Quijote Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Inderdaad, de tijd dat er een stalen draadrekje buiten werd neergezet voor de melkproducten. Ik heb er nog eentje. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden En toch vind ik dat we teveel plastics wegwerpen. Ik mocht in de zomervakanties vaker mee met de melkboer. Als ik dan na 18 straten, mee geholpen te hebben en bezorgd had aan elke huisdeur, kreeg ik 25 cent van hem 😁 heel soms gaf me een huisvrouw ook eens 5 cent als ze de deur opende 😍. Maar had wel pijn in de handen van dat vermaledijde flessenrekje! Teiko Lyle Mays
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 51 minuten geleden, Tonskidutch zei: Maar had wel pijn in de handen van dat vermaledijde flessenrekje! Dan heb je nog gelukt gehad. Er gingen ook andere jongetjes mee met de melkboer en die hadden naar afloop heel ergens anders pijn. 1 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Nee dat was sowieso afgesproken en werd in de gaten gehouden door de hele buurt waar ik woonde, sociale controle destijds etc. en het was een man die door het oog van de naald kon worden gehaald op basis van z'n goedheid. Iedereen kende mij overigens in de buurt en dat jarenlang. Dat tref je tegenwoordig niet meer aan in woonwijken en buurten. Teiko Lyle Mays
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 13 minuten geleden, Mojo zei: en die hadden naar afloop heel ergens anders pijn. Waar dan? Snap er niets van. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Snap er niets van. Mojo bedoelde misbruik van kinderen... akelig maar daar heb je eerder pastoors priesters en paters voor. Teiko Lyle Mays
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen