Avalon Geplaatst: 19 oktober 2000 Geplaatst: 19 oktober 2000 Hallo<P>Bij deze wil ik jullie even waarschuwen voor een virus van **** uit axel ze hebben vanuit hun adresbook het virus JOKE verstuurt aan al hun kontakten. Ik verzoek jullie deze niet te openen hij verdubbeld zich 40 maal per partitie of hardeschijf als je hem wel hebt geopend kan je hier een goeie VIRUSscanner downloaden <A HREF="http://www.grisoft.com" TARGET=_blank>www.grisoft.com</A> die blokkeert hem en verwijderd hem <P>Groetjes <BR>Avalon <P>SURF - SAFE <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 oktober 2000 Geplaatst: 20 oktober 2000 zouden zij nog wel verkopen nu dit bekend is<BR>zo maar je immers geen vrienden<BR>toch????????<P><BR> <BR>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 oktober 2000 Geplaatst: 20 oktober 2000 Ik denk inderdaad dat als dit waar is de klanten van dit bedrijf dit niet in dank zal afnemen.<P>Moet er wel bijzeggen dat Avelon deze posting op eigen risico en eigen verantwoording heeft geplaatst en dat Sat4All daar geen bemoeienis is wenst te hebben.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Avalon Geplaatst: 20 oktober 2000 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2000 Hoi <P>Ik heb het uit laten zoeken door mijn provider en door de provider van hun en de mail die ik kreeg kwam bij hun weg. Ik waarschuw alleen dat het bestand niet aangeklikt moet worden wat mee is gestuurd het kan zijn dat ze zelf van niets weten en dat het gewoon in hun eigen systeem is gekropen. en dat hun e-mail programma het naar al hun adressen heeft gestuurd. Stappen ga ik niet tegen hun ondernemen maar alleen waarschuwen. <P>Groetjes <BR>Avalon <BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten