Ambilight Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Hallo Sat vrienden ik krijg ZDF Mediathek niet aan de praat wie voor mij de juiste stappen wat ik moet downloaden heb alles geprobeerd dan zit de hele zooi weer vast kom er echt niet meer uit ik werk met een Vu+ box en ik kan ook nog een Xtrend 10 K proberen heb openpli 7.3 als geprobeerd 8.1 en de nieuwste ook al open atv en de vti image helaas hbbtv en ZDF Mediathek weken niet stap 1 en 2 misschien wel 3 ik heb echt geen idee wie 1 van jullie hoe je dit aan pakt
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 ja leuk als je een geoblock hebt uit Nederland omdat je WAN IP adres herkent wordt ga je geen ZDF mediathek zien ofwel je hebt een ptp VPN ofwel je kunt niet HBBTV genieten uit het buitenland. I Am Gone Love You JESTOFUNK
minplus Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Wij bekijken die mediatheek via een app op de iPhone en een chromecast. Kost je 40€ voor de chromecast. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Boerenjong Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Bij mij werkt de mediatheek van ZDF gewoon via HBBTV
Mimisiku Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Bij mij ook. Net getest. Journaal met Ukrainse ondertiteling… Ggen enkel probleem… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
minplus Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Is HBBTV gratis? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2022 Moderator Geplaatst: 7 april 2022 Jawel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Bij welk abo? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2022 Moderator Geplaatst: 7 april 2022 Geen abo nodig (in Duitsland) Warum ZDFmediathek nicht im Ausland? Ärgerlich: Wer sich im Ausland befindet, kann auf viele Inhalte in der ZDF-Mediathek, sowie den Livestream des TV-Senders, nicht zugreifen. Grund für diese Sperren sind Lizenzrechte gewisser Inhalte, die TV-Sender wie das ZDF (genauso wie Streaming-Dienste wie Netflix & Co.)8 feb. 2022 Waarom is ZDFmediathek niet beschikbaar in het buitenland? Vervelend: Als u in het buitenland bent, hebt u geen toegang tot veel van de inhoud van de ZDF-Mediathek, noch tot de livestream van de tv-zender. De reden voor deze blokkades zijn licentierechten van bepaalde content die tv-stations als ZDF (net als streamingdiensten als Netflix & Co.)8 feb. 2022 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ambilight Geplaatst: 7 april 2022 Auteur Geplaatst: 7 april 2022 hallo dank je wel voor jullie reactie en zijn ook een paar jongens die hem wel aan de praat hebben kunnen deze ook uitleggen hoe ze dat hebben gedaan ? stap 1 stap 2 stap 3 stap 4 ik zou het heel leuk vinden en uiteraard zeer dankbaar Groet Ambi 😥
Mimisiku Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Er is geen stap 1, 2, 3 en 4… Gewoon een werkend image installeren. VPN naar de Duitse VPN instellen.. Naar ZDF HD schakelen en op de rode knop drukken (2*).. En nee, OpenPli 8.1 werkt niet… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2022 Moderator Geplaatst: 7 april 2022 Klopt helemaal! - Standaard VTi, verder niets geïnstalleerd. - Afgestemd op ZDF HD - Rode knop gedrukt. - Schermafdruk gemaakt met resultaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 De VPN is alleen noodzakelijk als er Urheberechtlige Programme bekeken worden. De ‘gewone’ programma’s werken uiteraard gewoon zonder VPN…. En inderdaad.. Ik gebruik ook VTi op mijn VU+ boxen….. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
minplus Geplaatst: 7 april 2022 Geplaatst: 7 april 2022 Even gecheckt op m'n 2e TV met Open Pli op de tuner en het werkt idd probleemloos. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2022 Geplaatst: 8 april 2022 ik zie alleen maar dit bij series en films I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen