Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Sat vrienden

ik krijg  ZDF Mediathek niet aan de praat wie voor mij de juiste stappen wat ik moet downloaden

heb alles geprobeerd dan zit de hele zooi  weer vast kom er echt niet meer uit

ik werk met een Vu+ box en ik kan ook nog een Xtrend 10 K proberen

heb openpli  7.3 als geprobeerd 8.1 en de nieuwste ook al open atv en de vti image

helaas hbbtv en ZDF Mediathek weken niet

stap 1 en 2 misschien wel 3 ik heb echt geen idee  

wie 1 van jullie hoe je dit aan pakt

Geplaatst:

ja leuk

als je een geoblock hebt uit Nederland omdat je WAN IP adres herkent wordt ga je geen ZDF mediathek zien

ofwel je hebt een ptp VPN ofwel je kunt niet HBBTV genieten uit het buitenland.

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Wij bekijken die mediatheek via een app op de iPhone en een chromecast. Kost je 40€ voor de chromecast.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Bij mij ook. Net getest. Journaal met Ukrainse ondertiteling… Ggen enkel probleem…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

• Moderator
Geplaatst:

Jawel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Geen abo nodig (in Duitsland)

Warum ZDFmediathek nicht im Ausland?

Ärgerlich: Wer sich im Ausland befindet, kann auf viele Inhalte in der ZDF-Mediathek, sowie den Livestream des TV-Senders, nicht zugreifen. Grund für diese Sperren sind Lizenzrechte gewisser Inhalte, die TV-Sender wie das ZDF (genauso wie Streaming-Dienste wie Netflix & Co.)8 feb. 2022

Waarom is ZDFmediathek niet beschikbaar in het buitenland?
Vervelend: Als u in het buitenland bent, hebt u geen toegang tot veel van de inhoud van de ZDF-Mediathek, noch tot de livestream van de tv-zender. De reden voor deze blokkades zijn licentierechten van bepaalde content die tv-stations als ZDF (net als streamingdiensten als Netflix & Co.)8 feb. 2022

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

hallo dank je wel voor jullie reactie

en zijn ook een paar jongens die hem wel aan de praat hebben kunnen deze ook uitleggen hoe ze dat hebben gedaan ?

stap 1

stap 2

stap 3

stap 4 

ik zou het heel leuk vinden en uiteraard zeer dankbaar

Groet Ambi 😥

Geplaatst:

Er is geen stap 1, 2, 3 en 4… Gewoon een werkend image installeren. VPN naar de Duitse  VPN instellen.. Naar ZDF HD schakelen en op de rode knop drukken (2*).. En nee, OpenPli 8.1 werkt niet…

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

• Moderator
Geplaatst:

Klopt helemaal!

- Standaard VTi, verder niets geïnstalleerd.

- Afgestemd op ZDF HD

- Rode knop gedrukt.

- Schermafdruk gemaakt met resultaat.

20220407_200249.jpg

Geplaatst:

De VPN is alleen noodzakelijk als er Urheberechtlige Programme bekeken worden. De ‘gewone’ programma’s werken uiteraard gewoon zonder VPN….

En inderdaad.. Ik gebruik ook VTi op mijn VU+ boxen…..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen