minplus Geplaatst: 8 april 2022 Geplaatst: 8 april 2022 Het gekke is dat het op de Duo2 wel werkt en op de Solo4K niet. Bij de 1e krijg ik de complete Mediatheek, bij de 2e gebeurt er niets als ik op de rode knop druk. Verschil wat ik kan vinden is dat de 1e als image Openpli 7.0-release en als Enigma versie 7.1-release heeft, terwijl de Solo bij beide 7.2-release heeft. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2022 Geplaatst: 8 april 2022 je kan het ook eens oproepen op een pC ter nadere controle I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2022 Geplaatst: 8 april 2022 1 uur terug, minplus zei: Verschil wat ik kan vinden is dat de 1e als image Openpli 7.0-release en als Enigma versie 7.1-release heeft, terwijl de Solo bij beide 7.2-release heeft. ik kijk naar je handtekening en dan moeten dat twee SOLO4K receivers zijn Heb je dan voor de gein al eens de 7.0 op de SOLO4K gezet, om te zien of dat wat uitmaakt. Kost 5 minuten. I Am Gone Love You JESTOFUNK
minplus Geplaatst: 8 april 2022 Geplaatst: 8 april 2022 Noop. Beide sloeg op Openpli versie en Enigma versie. Wat de handtekening betreft, ik heb inmiddels 4 VU's. De Duo2, de Solo4K, een Duo en een Ultimo welke laatste ik nog niet fatsoenlijk aan de praat heb, dus die telt eigenlijk niet mee. Maar ik heb wel even overwogen om de oudere versie van Pli op de Solo te zetten maar er is nog geen dringende reden omdat we daar via de chromecast ook kunnen kijken, terwijl ik me afvroeg of iemand hier een idee had over problemen met Pli vanaf een bepaalde versie. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 9 april 2022 Geplaatst: 9 april 2022 kan ermee te maken hebben dat de Vu+ SOLO4K geen H.264 4K kan decoderen of de HDCP niet klopt en die DUO2 wel. https://vuplus-community.net/board/threads/duo-se-4k-2-questions.43164/page-2 Leesvoer I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen