Ga naar inhoud


Volgorde zenders


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Topfield 4000 PVR met een Aston 1.05 module en de standaard Canal+ kaart. De eerste keer dat ik de topfield opstartte en zenders liet zoeken kwam Nederland 1 op kanaal 1, Nederland 2 op kanaal 2 etc. Nu is er iets fout gegaan bij het sorteren en krijg ik met geen mogelijkheid de zenders automatisch op de goede plek. Ook niet met fabrieksinstellingen herstellen en opnieuw laten zoeken. Zenders die nu vooraan staan zijn 3sat en ab moteurs bijvoorbeeld.

Was het zoeken en plaatsen van de zenders de eerste keer toeval?

 

Alvast bedankt, groeten, Taeke Kooiker

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zat er al niet een zenderlijst in toen je 'm kocht? Want volgens mij is het onmogelijk dat bij installeren van kanalen Nederland 1, 2, 3 enz. enz. precies op 1, 2, 3 enz. komen.

 

 

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik weet denk ik al hoe het komt...

Toen je hem kocht is er al een kanalenlijst in gezet. Anders staat niet ned1 op 1 etc.

 

Toen je hem liet zoeken op nieuwe zenders keek je naar de kanalenlijst van tuner 1 en zocht je op tuner 2.

Toen ie klaar was keek je dus weer naar 1 en was er niks veranderd.......

alleen de kanalenlijst van tuner 2 was veranderd....

Je zult dus of moeten sorteren, of de Topfield even aan de pc hangen.

En dan met het programma Topbox dat je op www.*****.tv kunt vinden, kun je een nieuwe kanalenlijst uploaden naar de Topfield.

Met het programma topbox kun je ook kanalenlijsten van een humax gebruiken

voor in de topfield.

Deze lijsten zijn er zat de krijgen....

 

Succes,

 

Newbier

 

Helaas blijkt er op die site ook topfields te koop te staan en dan praten we over commercieele links.

Wist ik ook niet eerlijk gezegd maar daar kwam ik achter via collega's moderators.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties, ik snap weer wat meer van m'n Topfield. Heb intussen ook de benodigde programmatuur gedownload en m'n laptop eraan gehangen. Gaat veruit het makkelijkst.

 

Groet, Taeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...