Ga naar inhoud


Canal Digitaal M7 SAT801 BB1 Kijken met enkel LNB


RallyAl

Aanbevolen berichten

1 uur terug, RallyAl zei:

 

Ik plaats binnenkort zonnepanelen op mijn dak (op zuid), ik zal eens kijken of er nog een grote braadpan van 3 meter bij kan om de BBC te ontvangen 🙂

 

Een Laminas AS-2700 van 2,7 meter, kost in Polen waar deze schotels gemaakt worden al €3000,- zonder montagesteun. In Italië betaal je zeker €4000 tot €5000,- incl. montagekosten.

 

Laminas AS-2700.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


59 minuten geleden, Codx zei:

 

Als je een braadpan van 3 meter kunt plaatsen dan zal 27,5 west ook wel lukken, dan verplaatst je die kleine schotel maar. 

 

Maar nogmaals waarom niet een IPTV abo, lijkt me makkelijker en dan heb je zenders uit elke hoek van de wereld.  Als het op normale manier iets via een te schotel ontvangen zeg ik oke. Maar je moet geen 1000 euro aan schotels gaan uitgeven terwijl het veel makkelijker kan. 

 

 

Codx, ik ben absoluut niet van plan om 1000 euro uit te gevenen ook niet eens 500 of 250.

 

De braadpan van 3 meter was natuurlijk wat overdreven en ook die komt er niet. Waar het nu naar uit ziet, is dat het gewoon niet lukt met mijn setup de gewenste kanalen BBC 1/2/3/4 te kijken.

 

Dan komt wellicht een IPTV abo om de hoek kijken, maar dat wordt een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is niet mogelijk om in het buitenland een abonnement af te sluiten op de BBC i-player.

 

Bij mij in Frankrijk zijn lieden actief die voor residerende Engelsen VPN verbindingen installeren.

Maar..., op dit moment valt bij die kijkers steeds vaker het beeld uit met de BBC mededeling dat men geconstateerd heeft dat de kijker een vpn verbinding gebruikt en in het buitenland zit.

 

Leuk als het werkt, maar garantie op beeld tot de deur.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, ceesv zei:

Het is niet mogelijk om in het buitenland een abonnement af te sluiten op de BBC i-player.

 

Bij mij in Frankrijk zijn lieden actief die voor residerende Engelsen VPN verbindingen installeren.

Maar..., op dit moment valt bij die kijkers steeds vaker het beeld uit met de BBC mededeling dat men geconstateerd heeft dat de kijker een vpn verbinding gebruikt en in het buitenland zit.

 

Leuk als het werkt, maar garantie op beeld tot de deur.

 

 

Precies ! Zijn ook mijn eerdere ervaringen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En waar in Engeland zet je dan die box neer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom staatsomroepen zo ingewikkeld doen, je bent een staatsomroep, toch ook voor je medelanders die (tijdelijk) in het buitenland verblijven.

 

Bij een commercieel station vindt ik het een ander verhaal, die moeten je maar betalen om naar de reclames te kijken wat door programma's onderbroken wordt.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sprietje zei:

Die kun je toch gewoon in Nederland zetten bijv. bij familie.

 

57 minuten geleden, Mojo zei:

Schoteltje zetten bij familie ofzo en dan de slingbox.

 

Zonder goede VPN is dat denk ik de enige oplossing, wel jammer als het zo moet.

 

Indien het niet live hoeft te zijn, even de juiste programma's laten opnemen en via het internet door laten sturen dan wel ophalen.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Sprietje zei:

 

Een Laminas AS-2700 van 2,7 meter, kost in Polen waar deze schotels gemaakt worden al €3000,- zonder montagesteun. In Italië betaal je zeker €4000 tot €5000,- incl. montagekosten.

 

Laminas AS-2700.jpg

 

Buiten dat, waar wil je zo'n schotel plaatsen, hoe sterk moet je fundering zijn en hoeveel wind kan het verwerken voor deze een vlieger wordt?

 

Toen de kabel nog van de gemeenten waren, stonden dat soort grote schotels op de grond, de zenders van Duitsland en België werden op een enorm hoge schoorsteen met andere antennes ontvangen. 

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een review over TV kijken via internet met een Slingbox 500:
https://www.gadgetgoeroe.nl/reviews/tv-kijken-via-internet-slingbox-500-review/#watiseenslingbox

 

Tegenwoordig hebben de meeste mensen in Nederland behoorlijk snel internet en hoeft een Slingbox geen probleem te zijn. Je moet alleen iemand vinden in Nederland die een schoteltje van 45 tot 60cm plaatst dat op de Astra 28,2 gericht staat. Kijk je broer, zus, ouders of kinderen in Nederland eens lief aan, en jij kunt overal ter wereld alle zenders (in dit geval van de Astra 28,2) ontvangen via een eigen internetverbinding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...