TheBrAiN Geplaatst: 14 april 2022 Geplaatst: 14 april 2022 Hallo allemaal, ik heb zojuist (na een paar jaar) weer eens geprobeerd mijn zenderlijst te updaten. Dir heb ik gedaan door via dreamboxedit een nieuwe zenderlijst te uploaden naar mijn box. Na de update zijn alle zender van de 19 & 23 opeens grijs in mijn zenderlijst. Bij tunerconfiguratie kon ik voorheen verschillende satellieten met de hand selecteren, nu staan er nog maar twee in. Als ik hem op automatisch zet, herkent hij de 19&23 ook niet. Ik dacht dat bij de zenderlijst mischien is overschreven is, maar als ik de files van een andere box download en hier upload verandert weliswaar de zenderlijst, maar de tuner configuratie blijf bij slechts twee satellieten. Heeft iemand een tip hoe ik de andere twee satellieten weer terug krijg? (dreambox900uhd met openatv6.3)
Satterdam Geplaatst: 14 april 2022 Geplaatst: 14 april 2022 Je moet een complete satellietlijst downloaden. De settingslijst die je hebt gedownload bevat kennelijk maar 2 satellieten.
Eduard07 Geplaatst: 15 april 2022 Geplaatst: 15 april 2022 @TheBrAiN: Ook hier geldt natuurlijk: handmatig testen en uitsluiten. (Je screen-shot suggereert trouwens dat er maar 1 lnb beschikbaar is.) Ik vraag me af of jij wel de juiste letter aan de juiste lnb/satelliet hebt gekoppeld. Dat zou je bij A, B, en C moeten uitzoeken via een handmatige instelling plus scan. Dit kun je doen via de basisinstellingen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mimisiku Geplaatst: 15 april 2022 Geplaatst: 15 april 2022 En DreamBoxEdit ‘sloopt’ de satellietlijst. Een notoire bug die er maar in blijft zitten.. Een Enigma2 restart lost dat weer op (als je satellites.xml ten minste op orde is) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen