Laurens1972 Geplaatst: 16 april 2022 Geplaatst: 16 april 2022 Op mijn Appletv ben ik aan kijken om Canal Digitaal te installeren. Nu lees ik bij hun op de website dat je met 2 apparaten/gebruikers gelijk kunt kijken. Betekend dit ook dat je met een abonnement (€ 14,95,-) mag delen met iemand buiten je huishouden? Dus bijvoorbeeld met een vriend, en dat die als 2e persoon ook kan kijken naar wat anders op hetzelfde moment. Met andere woorden. Kun je dus 2 profielen aanmaken binnen een beheerders account? Op de site van Canal Digitaal is men niet helemaal duidelijk of dit kan of mag. Ook in de help files kan ik er niets over vinden. Mogelijk zitten hier al mensen die hier ervaring mee hebben!
Beheerder Michel Geplaatst: 16 april 2022 Beheerder Geplaatst: 16 april 2022 Dat mag uiteraard niet. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Laurens1972 Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Geplaatst: 16 april 2022 Staat dat ergens op hun site? Er zijn diensten waarbij dat wel mag. Er wordt alleen vermeld 2 gebruikers tegelijk.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 april 2022 Moderator Geplaatst: 17 april 2022 Ja, artikel 20 algemene voorwaarden. De klant mag diensten niet doorleveren aan derden. Staat bij downloads. Dat abonnement delen heeft ertoe geleid dat de klanten geconfronteerd worden met steeds meer beperkingen en kosten verhogingen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 17 april 2022 Geplaatst: 17 april 2022 Volgens hun voorwaarden mag het niet. Dat geldt overigens ook voor andere streamingdiensten (Netflix, Videoland e.d.). Het gebeurt echter massaal omdat het kan. En omdat het massaal gedaan wordt denk men plotseling ook dat het mag. De andere kant van het verhaal is dat de aanbieder weinig sluitende mogelijkheden heeft om dat te controleren. Er is jaren geleden door de M7 aanbieder DPI gebruikt wat de EU rechter als onwettig heeft verklaard. Nu is Netflix bezig met een andere tactiek om misbruik te controleren.. Er komen voor de legale gebruikers steeds meer beperkingen waardoor men zelf besluit om geen abo meer af te sluiten… Denk aan kaartloze systemen, opnemen in de Cloud (met opname-blokkade, tijdslimiet) of zelfs helemaal geen opname… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Laurens1972 Geplaatst: 17 april 2022 Auteur Geplaatst: 17 april 2022 Bij Videoland wel , tenminste toen ik het afsloot 2 jaar geleden. Stond er letterlijk in. Maar goed ik wou het even voor canal digitaal weten. ik weet voldoende. Bedankt voor deze informatie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen