Moderator ceesv Geplaatst: 20 april 2022 Moderator Geplaatst: 20 april 2022 Klik rechts boven op je schermnaam Klik op account instellingen Klik links op het lijstje op handtekening. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 21 april 2022 Auteur Geplaatst: 21 april 2022 Zo, mijn handtekening aangepast en opgeslagen. Maar nu zie ik niets meer onder mijn berichten. Terug naar het probleem gebeuren, Ik heb een abo om UK zenders te kunnen kijken, dit werkt met een android app. Je kunt er ook mee opnemen in de cloud en daar stonden nog diverse programma's in. We waren aan het kijken naar Binnenste Buiten en het beeld stond weer stil en geen signaal meer. Nog even gekeken of het terug kwam mooi niks. Toen de 'UK' app geopend en daar opnames bekeken. Een uur of drie later terug naar regulier TV kijken en beeld en signaal waren terug. Deze morgen om acht uur mijn tijd TV aangezet en nog altijd beeld. Vreemd hoe het dan toch weer fout kan gaan. Dit fenomeen komt alleen voor op Astra 3, ook op ongecodeerde zenders Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Tonskidutch Geplaatst: 21 april 2022 Geplaatst: 21 april 2022 het blijft voor mij een beetje wazig hoe jij iets nu bekijkt en dus welk ontvangst mechanisme je toepast. Dus DVB-S2 en IPTV via een app op een android telefoon of TV etcetera maar de storingen via 4G of internet=>wlan+lan op een app zullen we niet voor jou kunnen onderscheiden als je niet ook kijkt naar storingen in jouw woonomgeving betreffende internet connectie. Soms helpt het om op de router te kijken naar de status van de connectiviteit. The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator ceesv Geplaatst: 21 april 2022 Moderator Geplaatst: 21 april 2022 5 uren geleden, Emekli zei: Je kunt er ook mee opnemen in de cloud en daar stonden nog diverse programma's in. We waren aan het kijken naar Binnenste Buiten en het beeld stond weer stil en geen signaal meer. Nog even gekeken of het terug kwam mooi niks. Ik meen te begrijpen dat hij naar binnenstebuiten aan het kijken was via een android app in de cloud en dat toen het beeld stil stond? 🙄 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 22 april 2022 Auteur Geplaatst: 22 april 2022 Nee, alles wat ik hier schrijf of schreef gaat om het kijken met mijn Vu+ ontvanger. Dit is een satelliet forum en schrijf dus niet over problemen met android of andere ontvangst mogelijkheden. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2022 Geplaatst: 22 april 2022 Ja misschien dat je het dan zelf niet door hebt, maar je omschrijving over het probleem is ons, in ieder geval mij dus niet duidelijk. ik kan er geen tabak van maken. (als Belgisch spreekwoord) The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april 2022 Moderator Geplaatst: 22 april 2022 2 uren geleden, Emekli zei: Nee, alles wat ik hier schrijf of schreef gaat om het kijken met mijn Vu+ ontvanger. Op 21-4-2022 om 10:20, Emekli zei: Terug naar het probleem gebeuren, Ik heb een abo om UK zenders te kunnen kijken, dit werkt met een android app. Je kunt er ook mee opnemen in de cloud en daar stonden nog diverse programma's in. We waren aan het kijken naar Binnenste Buiten en het beeld stond weer stil en geen signaal meer. Nog even gekeken of het terug kwam mooi niks. Toen de 'UK' app geopend en daar opnames bekeken. Lees je eigen berichten nog eens door, je springt van de hak op de tak, er is voor mij geen touw aan vast te knopen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 22 april 2022 Auteur Geplaatst: 22 april 2022 Ja, ik spring van de hak op de tak, maar dat heeft een reden; iedere keer kom ik weer een probleem tegen dat te maken kan hebben met onregelmatigheden in de ontvanger. Ik zal jullie voorlopig niet meer lastigvallen, dan hebben jullie ook rust. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april 2022 Moderator Geplaatst: 22 april 2022 We willen graag helpen, rust roest! Maar om geen spraakverwarring te laten ontstaan helpt het wanneer we een stap tegelijk maken. Ik krijg de indruk dat je ontvangst op het randje is en dat je signaal af en toe net te laag is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 23 april 2022 Auteur Geplaatst: 23 april 2022 (aangepast) Ik kan er met mijn pet niet meer bij, heb niets meer veranderd maar, sinds twee dagen alles OK maar ondanks goede ontvangst van alle zenders toch nog iets vreemds. Alle zenders op Astra 3 geven vreemde AGC & SNR weer. Bijv. NPO 1: AGC 94% / SNR 68%, NPO 2: AGC 1%!! / 72% en alle andere zenders. Geldt ook voor Turk sat TRT 1 HD, AGC 4%!! / SNR 91%, TRT Spor HD, AGC 1%!! / SNR 100% en alle andere zenders. Astra 1, Eurobird zijn volgens mij wel OK betreffende AGC / SNR. Hotbird, ook daar enkele vreemde waarden. Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box Media Player, Android 8.1 sistemi tarafından destekleniyor. Bu sayede menüler arası geçişleri oldukça kolay bir şekilde yapıyor. Aynı zamanda uygulamaları da son derece hızlı bir şekilde çalıştırıyor. Chromecast desteği bulunan Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box Media Player, HD TV'lere HDMI üzerinden kolaylıkla bağlanıyor ve tüm bilgisayarlar ile akıllı cihazlar üzerinden kontrol edilebiliyor. Bu sayede favori içeriklerinizin keyfini yüksek görüntü ve ses kalitesinde çıkarmanıza yardımcı oluyor. Google Asistan ile eğlence dünyasına hızlı bir şekilde erişen Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box Media Player, evinizdeki akıllı cihazlarla eşleşebiliyor. Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box Media Player, en yeni 4K HDR teknolojisi ve 60 fps'ye kadar oynatma için yüksek hızlı 4K işleme özelliğine sahip. Bu sayede ultra yüksek çözünürlüklü ve gerçekçi görüntü deneyiminin keyfini çıkarmanıza imkan tanıyor. Cihazın 4 çekirdekli işlemcisi sayesinde Google Play Store'dan indirilen oyunlar oynanabiliyor. Dolby Digital Plus ve DTS ses sistemi desteği de içeren Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box Media Player ile oynayacağınız oyunlar, üç boyutlu surround ses deneyimi sunuyor. Ses algılayıcı özelliğe sahip akıllı kumanda ile beraber gelen Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box Media Player ile izlemek istediğiniz içeriği TV’ye söylemeniz yeterli oluyor. Böylece cihaz, kullanıcıyı araştırma yapma zahmetinden kurtarıyor. lijkt OK en Astra 1 ook. 23 april 2022 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen