Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op sommige zenders geen beeld maar wel goed signaal.

Het gaat o.a. om ZDF HD, 3sat, alle WDR HD en andere, dit terwijl andere zenders op de zelfde transponders wel beeld hebben.

zou ?xml website="satellites-xml.org" hier iets aan kunnen doen?.

Ik heb laatste gedownload, hoe zet ik dit op een USB stick?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Dat had ik wel gedacht, de ene dag werkt de Vu+ Uno 4K zoals het moet, de andere dag wel ergens een probleem.

Het buitengebeuren, op de schotels, zoals kabels, DiSEqC switches en LNB's zijn vervangen, wat kon ik nog meer doen?

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Net even koffie gedronken maar eerst de ontvanger een koude start gedaan en 15 minuten gewacht en nu alles weer OK.

Ik weet dat je beter geen koude start doet maar als het niet anders kan, dan moet het maar.

Blijft de vraag wat is hier de oorzaak van?.

• Moderator
Geplaatst:

Zet eens in je handtekening waarmee je kijkt  dan kunnen we je vraag beantwoorden.

Mijn duo 4k se met Vti werkt stabiel en zonder problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik kijk sinds een week met  een Vu+ UNO 4K SE, software Open PLi 7.3.

TV is een Samsung UHD 65 inch.

Schotels: 150 cm voor Astra 1 en 3

120 cm voor Hotbird en Eurobird.

90 cm voor Turksat

Geplaatst:

Toevoeging:

Ik zie bij AGC en SNR 94% en 75%  maar meerdere zenders  hebben 1%!! en en 77%. Dit geldt alleen voor Astra 3.

Dit klopt voor geen meter en nu is het o.a. op NPO 1  en 2 helemaal geen signaal.

• Moderator
Geplaatst:

Die zenderlijsten werken niet altijd foutloos.

Wat gebeurt er wanneer je de transponders met de hand scant?

Verder, wat ik al eerder aangaf, werkt bij mij probleemloos.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen