Ga naar inhoud


Auto, toyota auris MK2


Frans B

Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n auto, uit zomer 2016. Alles prima, full extra. Nu de laatste dagen deed de linkse luidspreker soms onderbreken. Nu helemaal heen geluid meer.

Na zoeken op internet, kom ik tot de conclusie dat de draad in de speaker aansluiting onderbroken zal zijn.

Mijn vraag is: zal dit in een reparatie programma van toyoya gratis gemaakt worden, is immers een construktiefout.

Ik kan het zelf ook makkelijk maken, maar als de dealer dit gratis zou kunnen doen?

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En hebben we het dan over de Nederlandse garantie bepalingen?

 

Hoeveel jaar garantie op een Toyota?
 
* 5 jaar garantie bestaat uit 3 jaar Toyota fabrieksgarantie en 2 jaar Toyota Extra Care met een maximum van 200.000 kilometer. Toyota Extra Care is gelijk aan de fabrieksgarantie, exclusief slijtagegevoelige onderdelen, body- en lakwerk, interieur, accessoires en ornamenten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de dealer zal inderdaad het antwoord kunnen geven.

Leuke auto. Ikzelf heb een Auris 1.8 Hybrid Executive van 2013.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk niet eens de moeite genomen om de dealer te bellen.

Deurpaneel was heel eenvoudig te demonteren, en ja, da aluminium kabel was idd bij de stekker geoxideerd!

image.png.489e5dabcf58600b1fbf3ac0b26f45aa.png

voor een auto in deze prijsklasse, en het is een Toyota, zou dit echt niet mogen!

 

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet best voor Toyota idd.😁

Moet zeggen dat ik best wel lastige dingen met oude auto's heb gehad maar niet met de muziek. De radio-cassettespeler die ik tot 2 jaar geleden gebruikte heb ik rond 1983 gekocht voor de R4  is 5 auto's meegegaan en deed het nog prima in de Xantia.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude autos hadden een veel betere bekabeling! had ooit een bmw 2002, oer degelijk. In 2003 een hyundai accent gekocht, daar was ook de bekabeling echt helemaal theoretisch uitgerekend en zo ook uitgevoerd. Als gevolg ook kabelbreuken.

maar met de toyota, een dure auto, had ik dit helemaal niet verwacht. en internet staat er vol mee.

Ok, ik heb het zelf in 20 min opgelost, maar dat kan niet iedereen. En de auto is net 5 jaar oud.....

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...