ketupa Geplaatst: 30 april 2022 Geplaatst: 30 april 2022 Heb een Octagon SF4008 en krijg ze niet Heb ook geen T2MI PLIP opties in het menu met de instellingen. Stream 20 in d eMS opties is dus niet genoeg. 1
cookie monster Geplaatst: 30 april 2022 Geplaatst: 30 april 2022 6 uren geleden, gerrithoogeveen zei: Hier vindt de octagon sf8008 ook niks met blindscan Ik vind dat wel echt jammer , de Edision OS mio 4K is op dat punt een betere ontvanger !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrithoogeveen Geplaatst: 30 april 2022 Auteur Geplaatst: 30 april 2022 Zojuist, cookie monster zei: Ik vind dat wel echt jammer , de Edision OS mio 4K is op dat punt een betere ontvanger !! O dat zal best. Zoveel multistream is er toch nog niet en ik houd het handmatig wel bij. Durf niet teveel te prutsen met mijn octagons. wist niks van die apparaten af gelukkig heeft Plepkeshenkie mij heel veel geholpen en uitgelegd maar toch zitten er nog wel wat kinderziektes in openpli of octagon. Maar op zich ben ik er wel redelijk tevreden over. Ik zoek op de octagon in de slaapkamer de zenders altijd op. En dan lees ik dat uit met de pc en schrijf het weg naar de ontvanger in de woonkamer en zodoende dat ik exact dezelfde zenderlijsten heb. De ontvangers zijn identiek aan elkaar. Deze maand nog een 4k tv erbij en dan komt de octagon tot zijn recht qua beeld
cookie monster Geplaatst: 30 april 2022 Geplaatst: 30 april 2022 3 minuten geleden, gerrithoogeveen zei: Zoveel multistream is er toch nog niet Omdat de Franse & de RAI toch ook geregeld de originele taal meestuurt , daarom zijn ze af en toe wel interessant om te bekijken 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrithoogeveen Geplaatst: 30 april 2022 Auteur Geplaatst: 30 april 2022 (aangepast) 21 minuten geleden, cookie monster zei: Omdat de Franse & de RAI toch ook geregeld de originele taal meestuurt , daarom zijn ze af en toe wel interessant om te bekijken 🙂 Gisteren nog een film gekeken op 5 west. vanavond de 5 west even handmatig bijgewerkt en ik dacht dat alles wat fta is nu wel netjes in de lijst staat 30 april 2022 aangepast door gerrithoogeveen
cookie monster Geplaatst: 30 april 2022 Geplaatst: 30 april 2022 30 minuten geleden, gerrithoogeveen zei: ik dacht dat alles wat fta is nu wel netjes in de lijst staat Ik gooi er wel vele dubbele RAI 1 & 2 + de vele regionale RAI 3 eruit !! 😉 Maar voor de rest zijn de multistream FTA zenders wel een leuke aanwinst !! Uitgezonderd die vele lokale Italianen of wat ze ook mogen zijn , maar ja , FTA = FTA !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrithoogeveen Geplaatst: 30 april 2022 Auteur Geplaatst: 30 april 2022 16 minuten geleden, cookie monster zei: Ik gooi er wel vele dubbele RAI 1 & 2 + de vele regionale RAI 3 eruit !! 😉 Maar voor de rest zijn de multistream FTA zenders wel een leuke aanwinst !! Uitgezonderd die vele lokale Italianen of wat ze ook mogen zijn , maar ja , FTA = FTA !! Ik heb nu 120 fta tv zenders op 5 west. Die dubbele van Rai heb ik niet in de lijst gezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen