John van Dreumel Geplaatst: 2 mei 2022 Geplaatst: 2 mei 2022 In verschillende topics kom ik niet verder als deze melding. Het zal best gefixt worden maar wilde het alleen maar even melden. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 2 mei 2022 Geplaatst: 2 mei 2022 10:36 opgelost door @Michel With Or Whitout You U2
Beheerder Michel Geplaatst: 2 mei 2022 Beheerder Geplaatst: 2 mei 2022 Dat is correct en tevens juist. MySQL (de database server) bleef mij vertellen dat er een tabel kapot was, maar die bleek na controleren toch niet kapot. Uiteindelijk bleek het herstarten van MySQL de oplossing en daarmee was ook de tabel niet meer 'kapot'. Mvg, Michel 1 2 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 2 mei 2022 Geplaatst: 2 mei 2022 58 minuten geleden, Michel zei: Dat is correct en tevens juist. MySQL (de database server) bleef mij vertellen dat er een tabel kapot was, maar die bleek na controleren toch niet kapot. Uiteindelijk bleek het herstarten van MySQL de oplossing en daarmee was ook de tabel niet meer 'kapot'. Mvg, Michel Nou is ie weggelopen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
John van Dreumel Geplaatst: 2 mei 2022 Auteur Geplaatst: 2 mei 2022 Lijkt inderdaad nu opgelost. 😀 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
minplus Geplaatst: 2 mei 2022 Geplaatst: 2 mei 2022 Er loopt iets nog niet lekker. Bij Fransat krijg ik een rare melding maar niet wat er 5 uur geleden geplaatst is. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Beheerder Michel Geplaatst: 2 mei 2022 Beheerder Geplaatst: 2 mei 2022 Met zo'n vage melding kan ik helaas niet veel. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 2 mei 2022 Geplaatst: 2 mei 2022 Verbaast me niet. Was een melding in zwart met witte letters. Als ik het nu opnieuw aanklik krijg ik gewoon het bericht. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen