Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
23 minuten geleden, Mimisiku zei:

En dat werkt uitsluitend als CI+1.4 volledig wordt ondersteund. Verreweg de meeste TV’s doen (nog) CI+1.3

Dit staat op de site van CD: Om de CAM803 te gebruiken dient je tv of ontvanger te beschikken over een satelliet tuner en een Common Interface Slot die CI+ 1.3 of CI+ 1.4 ondersteunt. TV's of ontvangers met alleen een CI slot worden niet ondersteund.

zie: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/cam-803-gebruiksinstructies/

Geplaatst:
11 minuten geleden, ceesv zei:

Ik kan alleen maar Turkse websites vinden voor de BEKO B49 A 950 A 

Een 49" UHD ontvanger.

Ik schat de kans bijzonder klein, dat die voorbereid is voor de Nederlandse markt.

De enige optie is met veel geduld een eigen favorieten lijst samen te stellen.

Ja, dat is wat ik gisteren ook schreef, niet in Nederland te koop, wel in Turkije had ik gelezen dus weinig kans op de Canal Digitaal fastscan.

Geplaatst:

Destijds heb ik ChanSort gedownload voor mijn Panasonic en daarmee kun je de kanalen lijst zelf rangschikken.

Want uiteindelijk werkte de afstandbediening ook niet meer zo lekker van de TV.

Soms werkt het ook op andere modellen en merken. Misschien eens de moeite waard om naar soortgelijke programma's te zoeken.

Er zijn meerdere settingseditors / channelsort programma's waarmee het een heel stuk makkelijker wordt de sortering aan te passen aan de pC.

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst: (aangepast)

Er staat hier een Turks/Engels/Duitse gebruiksaanwijzing op de website van Beco. Het type interface wordt nergens beschreven, zelfs niet of het wel een CI+ slot is. Bij het instellen staat slechts 'select operator' om de gewenste provider te kiezen voor het inlezen van de satelliet zenders. Nergens staat welke operators worden ondersteund.

aangepast door zeeteefje
Geplaatst:

https://www.europa-nu.nl/id/vh72mb14wkwh/lidstaten_europese_unie#:~:text=Lidstaten Europese Unie - Hoofdinhoud. Lidstaten Europese Unie.,over uitbreiding gesproken met verschillende landen in Oost-Europa.

Alles wat buiten de EU verkocht wordt hoeft dus niet te voldoen aan de Regelgeving dat de consument zelf apparaat mag kiezen dat de Europese provider moet ondersteunen.

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

Doorgaan met ademhalen zonder een hartinfarct tekrijgen van hhet zoeken naar alle info:).

We wonen enige maanden per jaar in Turkije en hebben daar de tv gekocht. Dus willen we hier ook graag de juiste instellingen/kanalen van CD op de tv krijgen zonder al teveel moeite en gedoe. Maar het inlezen van de smartcard in de tv in de juiste CD-volgorde lukt gewoon niet. Dus nu een deel handmatig gedaan. K..klus omdat er zovveel zenders zijn. Ik zoek eigenlijk de juiste frequenties en instellingen om e.e.a. in 1 xgoedingelezen te krijgen. Ik weet dat dit kan met deze tv want het is een keer gewoon automatisch!! gelukt!! Maar hoe, wat zijn de juiste instellingen?? Heb niet veel zin om de tv-instellingen terug ts zetten naar fabrieksinstellingen want wat roep ik dan weer over mij af voor werk en problemen!? Dus adviezen blijven welkom!

Geplaatst:
20 uren geleden, Sprietje zei:

Dit staat op de site van CD: Om de CAM803 te gebruiken dient je tv of ontvanger te beschikken over een satelliet tuner en een Common Interface Slot die CI+ 1.3 of CI+ 1.4 ondersteunt. TV's of ontvangers met alleen een CI slot worden niet ondersteund.

zie: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/cam-803-gebruiksinstructies/

Ik heb dit ooit geprobeerd. Op een TV met CI+ 1.3 en een TechniSat S5 met gecertificeerde CI+.. Werkt echt niet. Vanaf 1.4 zou dit moeten werken. Maar ja, wie heeft dat?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

• Moderator
Geplaatst:
3 uren geleden, Henkcb zei:

Maar hoe, wat zijn de juiste instellingen??

Naast.kingofast waar je alle informatie over de transponders kunt vinden heb je hier een lijst van Canaldigitaal.

Ik weet niet of die up-to-date is.

https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijst.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Op 4-5-2022 om 22:40, Henkcb zei:

Vlgs.mij wel, want de leverancier heeft het al een keer alsvoorbeeld laten zien!

3 uren geleden, Henkcb zei:

Ik weet dat dit kan met deze tv want het is een keer gewoon automatisch!! gelukt!! Maar hoe

dan moet je toch eens met je leverancier bellen

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen