gerrit B Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 1 x een wandje oid. schuren zonder stofkap om je rookmelders en je melder kan al dusdanig vervuild zijn dat je hem kan gaan vernieuwen. Maar ook als het vliegenfilter niet fijn genoeg is dan kunnen er spinnetjes en kleine vliegjes naar binnen die alarm veroorzaken. Sommige 230V melders hebben ook een 9V backup batterij en als die leeg is dan kunnen er ook vreemde zaken gebeuren. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Psychosammie Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 6 uren geleden, gerrit B zei: Sommige 230V melders hebben ook een 9V backup batterij en als die leeg is dan kunnen er ook vreemde zaken gebeuren. De melder beneden heeft niet goed aangesloten gezeten aan de 230V. Die heeft minimaal een jaar op de 9V batterij gedraaid. Ik woon hier nu 2 jaar dus die batterij zou nu vervangen moeten worden. Ik denk dat ik eerst de melder beneden een paar keer heb horen piepen waarna de melder boven ging meedoen. De melder beneden was na die paar piepjes weer stil maar de melder boven kreeg ik met geen mogelijkheid meer uit. Die heb ik dus midden in de nacht van het plafond gehaald 🤣 Ik zal effe 2 9V blokjes kopen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gerrit B Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 wat zei ik ook al weer over het aantal ongevallen. Op 22-12-2024 om 12:24, gerrit B zei: Het aantal slachtoffers die vallen bij de maandelijkse test van de rookmelder of tijdens het verwisselen/verwijderen van de batterij van de rookmelder ligt echter 10 x zo hoog en ligt waarschijnlijk op 260 of nog hoger per jaar. Dus leuk zo'n maatregel die het aantal slachtoffers door brand omlaag moeten helpen maar diezelfde brandweer/overheid rept met geen woord over het aantal slachtoffers die midden in de nacht dat piepende onding aan het plafond proberen stil te krijgen en daarbij ongelukkig ten val komen. 17 minuten geleden, Psychosammie zei: Ik zal effe 2 9V blokjes kopen. let er wel op welke je koopt want de ene heeft veel minder capaciteit dan een ander. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 19 uren geleden, Psychosammie zei: Hier hangen 2 Firex gekoppelde brandmelders. En jaar hoor, gisterennacht om half 4 weer een vals alarm. Geen idee waarom. vette scheet gelaten in bed? 😁 11 uren geleden, gerrit B zei: die midden in de nacht dat piepende onding aan het plafond proberen stil te krijgen en daarbij ongelukkig ten val komen. een paraplu in de vluchtweg ophangen of een stok oid The World Out Of Joint Propaganda, Thunder Bae
Psychosammie Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 1 uur terug, Tonskidutch zei: vette scheet gelaten in bed? 😁 Ben je echt geïnteresseerd in mijn bedgeheimen? 😜 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 neen. The World Out Of Joint Propaganda, Thunder Bae
Moderator ceesv Geplaatst: 30 december 2024 Moderator Geplaatst: 30 december 2024 Misschien gaat dit je helpen? https://www.hateha.nl/faq/fireangel/wat-als-er-een-rookmelder-afgaat-en-er-is-niets-aan-de-hand/ 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen