PVantrimpont Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 Het is mogelijk op de VU+UNO4KSE een versie van de VLC media player te downloaden en te installeren. Blijkbaar heb ik de media player kunnen downloaden, maar het installeren dan wel aan de praat krijgen ervan lukt mij niet. Heeft Iemand suggesties?
John van Dreumel Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 En wat zou je dan willen doen met de VLC mediaplayer? Met de standaard mediaplayer speel je mp3 of mp4 bestanden af en nog wel een X aantal formaten. Als het jou gaat om remote TV te kunnen kijken via WIFI op een tablet, laptop of zo, dan kan dat prima via de OWIF. Wel zou ik de instellingen van transcoding iets aanpassen voor een beter beeld. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 (aangepast) in het verleden was er wel een plugin voor VLC op de Vu+ en dan kon je bestanden van pC naar Vu+ streamen als je een mount naar pC of NAS maakt speelt de Vu+ media bestanden af andersom gaat sowieso al (dus van Vu+ naar netwerk telefoon, pC, iPad/tablet) 12 mei 2022 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
John van Dreumel Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 Hmm, nooit gebruik van gemaakt. Ik heb daar mijn mounts voor. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 in 2010 waren er nog enkele hiaten in de media player van de Vu+ Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen