Zorba Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 in mijn VUduo 2 is er een van de twee kaartlezers stuk ,is het mogelijk om in deze een van mijn kaarten te sharen en in een andere VU die maar een kaartlezer heeft mijn andere kaart ook te sharen? Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Mimisiku Geplaatst: 12 mei 2022 Geplaatst: 12 mei 2022 Tuurlijk kan dat….. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 13 mei 2022 Geplaatst: 13 mei 2022 met oscam een server en een reader voor beide Vuus aanmaken... vind wel apart dat een kaartlezer stuk is The Crying Cowboys Aaron Rux
Zorba Geplaatst: 15 mei 2022 Auteur Geplaatst: 15 mei 2022 Mag ik dezelfde poort gebruiken op de twee receivers of moeten ze verschillend zijn ? @ tonski in de onderste kaartlezer werkt ze in de bovenste niet, met dat ik twee kaarten heb is het zeer vervelend dat ik ze steeds moet verwisselen van canaal digitaal naar tv vlaanderen.kan image er voort tussen zitten er zit nu 8.0 nightbuild in.vroeger liep alles perfect 'op een keer viel alles uit en sedertdien was intern sharen niet meer mogelijk en de bovenste lezer weigerde dienst Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2022 Geplaatst: 15 mei 2022 de poort maakt niet uit , het IPadres van de reader wel. The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen