Ga naar inhoud


Handleiding zenderlijst up/downloaden


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een zenderlijst met behulp van STP Manager v1.023 naar mijn Topfield PVR4000 kan downloaden?

Op Internet kan ik geen normale handleiding vinden...

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


je sluit je topfield aan op de serieele poort van je computer.

je start programma stb-manager op.

Je opent de settingslijst.

Selecteer de juiste comport

Beter is de topfield op een free to air radiokanaal te zetten

dan upload from stb kiezen.

klaar is kees

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren hetzelfde geprobeerd met STB_Manager en TopBox, maar kreeg steeds foutmeldingen tijdens het uploaden. Pas toen ik SetEditTF probeerde kwam ik erachter dat je een radiokanaal moet aan zetten, wat SetEditTF dus keurig meldt. Toch kreeg ik met de andere twee programma's vaak foutmeldingen tijdens het uploaden (naar de Topfield) van de settings, ondanks dat ik op een radiokanaal stond en moest ik weer overnieuw proberen. Ik doe het nu zo: ik gebruik TopBox om mijn zenderlijsten te sorteren (vind ik het makkelijkste programma) en SetEditTF om up te loaden.

Groeten, Taeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is heel belangrijk dat je de juiste nul-modem kabel gebruikt, de kabel met 3 pins bezet die prima op de humax werkt, werkt absoluut niet op de topfield, gebruik dus een volledig bezette kabel en zet de ontvanger zoals eerder vermeld op een radio zender

groetjes

efcee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook veel problemen gehad met downloaden van lijsten, Het gaat bij mij nu pefect als de onvanger inschakeld op bvn, en dan menu drukt en nog eens menu.

Dan is de onvanger niet meer druk met het coderen e.d. en heeft de ontvanger alle tijd om je settingslijst te ontvangen.

Groeten Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...