Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 Via de EDGE browser van windows 10 werkt het wel. Heel erg vervelend daar ik EDGE liever niet gebruik met al die reclame en trackers. Iemand al ergens een oplossing gelezen? op de Ziggo community wordt mijn vraag niet eens geplaatst om duistere redenen gelijksoortige vragen worden ook helemaal niet beantwoord Coles Corner Richard Hawley
Pjotrb Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 (aangepast) Bij mij werkt het wel met Firefox (versie 100.0.2). 30 mei 2022 aangepast door Pjotrb 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2022 Auteur Geplaatst: 30 mei 2022 Hmmm, die staat er bij mij ook op! (wordt altijd automatisch geupdate) wel bedankt natuurlijk Coles Corner Richard Hawley
Pionewbie Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 Kijk eens hoe de instellingen zijn betreffende cookies. Staan die niet te strak afgesteld op privacy. Er was vroeger iets met cookies 3e party toestaan.
Old Satterhand Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 56 minuten geleden, Pionewbie zei: Kijk eens hoe de instellingen zijn betreffende cookies. Staan die niet te strak afgesteld op privacy. Er was vroeger iets met cookies 3e party toestaan. Hier werkt Ziggo Go ook. Dezelfde versie op W10 64 bit. Alle koekie instellingen staan hier super strak. @Tonskidutch had jij ook niet zoiets met Netflix?
Old Satterhand Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 Ter aanvulling van het vorige bericht. Op mijn oude Dell Vostro 200 kreeg ik ook die melding, maar na het updaten van de widevine add-on was de melding weg, startte de weergave, maar kreeg ik nog geen bruikbaar plaatje. Dat zal ongetwijfeld aan de ouderdom liggen, dat ding is stokoud. Dus check de versie bij 'add-onbeheerder'.
Psychosammie Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 Bij mij werkt het ook met Firefox met Adblocker Ultimate en Ghostery. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Geplaatst: 31 mei 2022 18 uren geleden, Old Satterhand zei: @Tonskidutch had jij ook niet zoiets met Netflix? op andere pC gaat niet echt niet alle instellingen gecontroleerd dan maar via Edge en ccleaneren Coles Corner Richard Hawley
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Oplossing Geplaatst: 31 mei 2022 verhip geschiedenis onthouden aanvinken en het gaat weer ik kan me niet herinneren dat ik die uitgezet had opgelost bedankt allemaal Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen