Eduard07 Geplaatst: 19 augustus 2022 Geplaatst: 19 augustus 2022 (aangepast) Even in de context lezen waarbinnen ik dit zeg. 19 augustus 2022 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2022 Geplaatst: 20 augustus 2022 Misschien dat je meegekregen hebt dat iedereen in Duitsland een Gasomslag bijdrage moet betalen vanaf de herfst met 2,65€ ecl. BTW per eenheid. Ter voorkoming dat gasleveranciers failliet gaan wegens de extreem hoge kosten op de gasmarkt. Nog eens een toefje op je toch al toren hoge energie rekening. Een zeer discutabele regeling zo blijkt uit diverse media berichten. Een sociale belastingregel voor iedereen maken is dus extreem lastig om de armen te ontzien en de rijken niet ook nog eens extra te spekken. Vandaar dat ik mijn opmerking plaatste in een bredere context dan puur populistisch belastingverlaging. 15 a 20 jaar ( weet ik ) geleden kregen eigenaren van grachtenpanden zoveel hypotheekbijdrage dat ze een verdienmodel hadden... tja het cumulatief belastingstelsel. Coles Corner Richard Hawley
mereltje Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Noordzee Geplaatst: 9 september 2022 Auteur Geplaatst: 9 september 2022 Ik heb hier even de administratie nagekeken en ik zag dat op 29 oktober de nieuwe jaarlijkse periode van mijn energiecontract begint. Later deze maand zal ik wel te horen krijgen wat de verhoging wordt. Ik vrees dus een flinke verhoging. Hebben jullie al nieuws over de prijsaanpassing ontvangen? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 Ik las vandaag in de krant dat de inkoop prijzen van veel dingen zoals ook gas en olie enorm naar beneden zijn gegaan. Ik weeet niet of het klopt maar heb niet de illusie dat we dit snel in de prijs voor ons zullen merken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 Hou u vast , plafondprijzen , ze gaan gewoon knoerhard door het dak heen: https://www.hln.be/brugge/een-energiefactuur-van-6-300-euro-per-maand-dat-is-toch-compleet-onhoudbaar-brugse-horeca-uitbater-overweegt-voor-het-eerst-in-28-jaar-overdag-te-sluiten~aceb66b3 Booooiiiing , zijn ze nou helemaal !! Je wordt gewoonweg gepluimd !! https://www.hln.be/videos/kanaal/actua-443/productie/charlie-rockets-factuur-326635 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
theparasol Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 Tja toen de energie geen drol kostte boeide het de meerderheid niet wat ze verbruikten. Nu wordt menigeen met de neus op de keiharde feiten gedrukt. Beschikbaarheid van energie is gelukkig nu nog iets vanzelfsprekends maar menigeen zal nu toch echt de tering naar de nering moeten gaan zetten!
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2022 Geplaatst: 10 september 2022 Ik ben bang dat veel teveel mensen niet de tijd van voor de centrale verwarming in huis kennen en dus ook niet hoe je om moet gaan met die tering...! Ijsbloemen op het raam en maar een zwak verwarmde ruimte in huis waar je je omklede / aanklede. Coles Corner Richard Hawley
cookie monster Geplaatst: 10 september 2022 Geplaatst: 10 september 2022 6 uren geleden, Tonskidutch zei: Ijsbloemen op het raam Euh , euh .... da's al een tijdje geleden , in de winter hadden we thuis altijd prijs !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gerard 76 Geplaatst: 10 september 2022 Geplaatst: 10 september 2022 Schandelijk dat een substantieel deel van Nederland buiten eigen schuld om in de schulden raakt door wanbeleid van de regering. Zelfs anderhalf x modaal gaat kopje onder zo. Maar gelukkig zorgen we wel goed voor het buitenland, dat dan wel weer. 1
mereltje Geplaatst: 12 september 2022 Geplaatst: 12 september 2022 Op 10-9-2022 om 18:00, cookie monster zei: Euh , euh .... da's al een tijdje geleden , in de winter hadden we thuis altijd prijs !! Kokosmatten op het bed , daar viel de sneeuw op als je naar de dakpannen lag te kijken Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
cookie monster Geplaatst: 12 september 2022 Geplaatst: 12 september 2022 4 uren geleden, mereltje zei: Kokosmatten op het bed Zelfs nooit gehad !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 14 september 2022 Geplaatst: 14 september 2022 Of dat zo blijft is natuurlijk de vraag? En dat na de aankondiging van mijn leverancier dat de tarieven per oktober gaan stijgen. 1 Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 21 september 2022 Geplaatst: 21 september 2022 don't do this at home / probeer dit niet thuis na te doen zou hier een disclaimer kunnen zijn daar de aromaten en het fijnstof vrijgekomen in de lucht bij dergelijke kaars verbranding heel ongezond zijn Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen